7. september 2011

36 - post og uheld

Jeg er nu i 36. uge og maven er rigtig tung og jeg har mange plukveer.
Der bliver kun gjort de aller mest nødvendige ting herhjemme, for jeg
er meget træt og har kun lige energi nok til at forsøge at være en god
mor til børnehavedrengen.
*
De sidste dage har dog været lige lovlig krævende for den tykke mor,
da sønnen havde falsk strubehoste natten til fredag, som heldigvis
ikke blev værre, men afløst af almindelig forkølelse og lidt feber.
*
Som om det ikke var nok med én pylret dreng
så fik manden forvredet foden voldsomt under løb i Risskov,
hvor der er en del stejle skråninger og sten og huller på grusstierne.
*
Sønnen er kun lidt snottet og hoster lidt - men det ser straks værre ud
med mandens fod, hvor aftagningen af den enorme hævelse viste
hele to brudte ledbånd på røgtenbilledet!

Tilgengæld har jeg modtaget denne fine pakke af Julie,
da jeg vandt hendes drenge-giveaway - Tusind tak :-)
Hun har pt. en Bukse-GiveAway.
*
Jeg var selv på posthuset i går og fik sendt en masse pakker
afsted bl.a. til de to heldige vindere af de skønne GiveAways.
Håber snart, at I modtager jeres pakker :-)

9 kommentarer:

  1. Vil bare lige sige: WOW hvor er du smuk med din fine runde mave ;o)

    SvarSlet
  2. Øv da stakkels mand og børnehavedreng. Håber de bliver raske snarest.

    Wow din mave er bare så fin - 36 uge det er 2 mere end mig - forstår godt det med at føle sig tung - jeg har stadig 2 dage igen på arbejd.

    Tak for en hyggelig blog - er meget glad for alt om drenge :)

    SvarSlet
  3. Hvor er du fiiin! :) God bedring til familien - især manden, der synes at være hårdest ramt.
    Kh Line

    SvarSlet
  4. Sikke flot din mave er! Glæder mig til st se hvad du finder på med rensdyrene og planeterne....

    SvarSlet
  5. Hej Christine. Din pakke er også sendt fra posthuset i dag:-)

    SvarSlet
  6. Hej Christine. Jeps jeg har modtaget 2 par fine bløde bukser til min lille trold i dag. De er så fine. Glæder mig til at prøve dem på. Og hvor ser du skøn ud med din smukke mave.
    Også her bliver der hostet og prustet..
    God bedring til jer.
    Knus Ulla /Frk. Sannemand

    SvarSlet
  7. Rigtig god bedring til dine drenge:-) Og sikke en flot mave du har.

    SvarSlet
  8. Tak for jeres kommentarer og komplementer. Det går lidt bedre med både mor og drengene, men jeg er frygtelig træt og sover dagene væk ...

    SvarSlet
  9. Sikke en flot mave. Jeg er sikker på at en bObles elefant vil kunne gøre lykke hjemme hos dig, - og sådan en har jeg nemlig på min giveaway lige nu :-) Go´bedring... kh Tina

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...