20. august 2011

Tre-farvede bukser

Klik for større billede
Det første af tre isolibukser er syet færdig - dog er de andre
kun i to farver. Disse er lavet af resterne fra et par sorte bukser
jeg klippede til først og det brune er fra mandes aflagte trøje.
*
Jeg synes de er blevet ret flotte med de turkise kontraster til sort og brun.
Mønsteret er Ottobre 4/2010 og har en god pasform til
en livlig børnehavedreng :-)
*
De er str. 104 og jeg havde håbet på, at de ville passe hele vinteren,
men drengen blev målt til 103cm til 3-års-undersøgelsen
så jeg skal nok i gang med str. 110 snart!

2 kommentarer:

  1. Hvor er de lækre ;0) Hvad str. går mønstret op til, hvis man stadig kan købe bladet

    SvarSlet
  2. Tak Julie - mønsteret går til str. 128, men jeg mener, at der er et tilsvarende mønster helt op til 170 i et af de andre Ottobre-blade.

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...