3. august 2011

Stjernebluse til storebror

Så fik storebror en skøn stjernebluse - matchende lillebrors heldragt
Dog mangler jeg at overlocke den nederste kant, men skal lige have
skiftet til blå overlocktråd først ...

Selvom jeg har meget forskelligt stof på lageret
så begynder der at komme gentagelser, hvor der fremover nok vil
komme mere tøj til storebror og lillebror i samme stof
selvom jeg i princippet ikke er vild med matchende søskendetøj ...
De behøves jo så heller ikke at have det på samtidigt ;-)

8 kommentarer:

  1. sød bluse, det er rigtig fint med de orange kontraster.

    SvarSlet
  2. hej min pc er iudu så har først set din besked nu, men jo det ville jeg da være beæret over at være med til :) mail er lyckeo@forum.dk

    SvarSlet
  3. Hvor er den fin, og nej de behøver da ikke at have det på samtidig.
    Men en god måde at få brugt resterne på.
    Jeg edr lige nu igang med at sy op af rester, blandet tøj til drenge og piger.
    Dog er der en lille fleecejakke i mintgrøn på vej i maskinen til barnebarnet, da han er vokset ud af den han har.

    SvarSlet
  4. Tak :-)

    Dejligt Troldemoar - jeg har nemlig fundet lidt drengeting på din blog, som passer til nogle af temaerne :-)

    Lene: det er godt nok nogle heldige børnebørn - flot med en mintgrøn jakke :-)

    SvarSlet
  5. Hvor er den skøn!! Det er flot med de orange kanter til, og sødt at lillebror skal have en dragt der matcher :o)
    Kh Mette

    SvarSlet
  6. Hej Christine

    Super flot bluse, du har syet. Vil du røbe, hvilket nummer og årgang af Ottobre, du har syet efter. Jeg er vild med de raglanærmer.

    Kh. Sandra

    SvarSlet
  7. Hej Sandra - det er fra Ottobre 1/2009, det første blad jeg købte og stadig et af mine favoritter :-)

    SvarSlet
  8. Tusind tak Christine. Det vil jeg se om jeg kan få fingerne på en eller anden måde. Det er nogle super fede ting du laver. Glæder mig til at følge dig videre frem.
    Kh. Sandra

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...