11. august 2011

Små dino´er


Som jeg har skrevet tidligere - så er sønnen meget glad for dinosaurere
for tiden og derfor har jeg købt dette fine stykke stof i den lokale stofbiks.
*
Jeg har lavet stofdukker og Magnus har stolt hjulpet med at sy dem.
De var ikke helt nemme at sy og vende pænt, men de er da blevet søde
(de to turkise dino´er kunne jeg ikke lige finde til billedet ...)
*
Også har jeg lavet symærker (ligesom bilerne)
som jeg vil prøve at sy på t-shirts,
selvom jeg sikkert kommer til at fortryde at applikere på jersey!

9 kommentarer:

  1. jeg har skrevet en kommentar til dit tidligere indlæg:-)

    SvarSlet
  2. Og hvor er det en god ide, og stoffet er skønt, storm ville elske det han er også vild m dinosaurer, har lige bestilt en regnjakke i England m dinoer. Kig ind senere, jeg gik igår igang med en dinosauruspude, den bliver færdig her til formiddag:-)

    SvarSlet
  3. Skøn ide´at lave symærker, måske jeg skulle igang når jeg kommer hjem, har jo lidt af bilstoffet liggende som rest fra da jeg syede natbukser til Milas af det. Tror gerne at de små dinoer ikke er så nemme at sy, men søde det er de.

    Tak for din kommentar, Ja Milas har fået en del bluser efterhånden, moderen mener hun er bedre til at sy bukser endnu, så vi deles lidt om at lave tøj til ham. Men du har jo set det hun laver, og har haft et par af hende bukser med i din boys month, mener det var dem med dinoer.
    Knus

    SvarSlet
  4. De er så fine, laver du dem på maskine?
    Jeg har også planer om at lave sådan nogle til Anker af uglestoffet han har sengetøj af.

    SvarSlet
  5. Ja, dinosaurer er vist et hit hos drengene :-)

    Og ja, tænkte nok at I var i familie Lene (på jeres efternavne) Sjovt at I begge er med i Boys Month i år :-)

    Ja, de er syet på maskine - det tager ret lang tid, men Magnus fik lov til at løfte og sænke trykfodden også er det jo sjovt, når det skal gøres så mange gange!

    SvarSlet
  6. Sikke du sprøjter gode idéer ud. De er vildt søde de dinoer:)

    SvarSlet
  7. Wow det er ikke nemt at gøre dem på den måde, flot resultat! btw har lagt en tutorial til boys months i dag :-)

    SvarSlet
  8. Jeg tror altså sagtens at du kan applikere på jersey! Jeg fandt ud af at det "bare" handler om god tid og at finde den rigtige indstilling (hos mig blev zigzaggen lidt bredere og en anelse mere åben, så gik det som en leg...). Dino-stoffet er SKØNT!

    SvarSlet
  9. Tak allesammen :-)

    Jeg er blevet færdig med tre t-shirts med dino-applikationer - og det gik faktisk overraskende fint, men kræver lidt tålmodighed :-)

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...