7. august 2011

Så er der gået et år!


I dag er det et år siden at Nick og jeg blev gift
- et lidt usædvanligt bryllup i turkis og sort

Ja, jeg troede jo egentlig, at jeg skulle have min turkise silkekjole på til vores første bryllupsdag - meen det må vente til næste år! I stedet for havde jeg kjolen som jeg syede til vores venners bryllup i juni på i aftes, da vi var ude at spise mens farmor så efter sønnen.

Ellers bliver dagen ikke fejret på anden vis end at børnehavebarnet og brudeparret skal nyde søndagen sammen inden det atter bliver mandag og hverdag igen.

Nåå jo ... i anledning af min bryllupsdag
så har jeg en lækker overraskelse til jer senere ;-)

6 kommentarer:

  1. Stort tillykke med bryllupsdagen

    SvarSlet
  2. Så er i nået en milepæl.. stort tillykke :0)

    Vores 1 års bryllupsdag venter også lige om hjørnet ;0)

    hilsen nanna

    troldemutter.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Hej Christine.

    Stort tillykke med dagen.

    Er sikker på at den fine turkise er på næste år.

    Knus Lene

    SvarSlet
  4. Stort tillykke - bedre sent end aldrig ;-)

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...