25. august 2011

Retro bror-bluser

Så er drengenes retro-bluser blevet færdige
i skønt øko-jersey og matchende brune ærmer
+ orange!
Det er to forskellige blusemønstre(Ottobre), men begge med
raglanærmer, som jeg synes er rigtig fine til drenge.
*
Det er blevet nogle rigtig fine bluser - men jeg er lidt i tvivl om
hvorvidt de kommer i brug herhjemme, da der ikke er megen
retrotøj at finde i den eksisterende garderobe ...
*
For engang skyld har jeg taget mig sammen til at sy labels på
og har også fået syet på et par af de andre bluser
Magnus burde egentlig have sine egne mærker til sit tøj,
men jeg har en del minLaban-labels liggende, der
lige så godt kan komme på hans tøj også - for det er jo
ham, der har givet anledning til navnet ;-)


9 kommentarer:

  1. De er altså super skønne - dem er du nød til at få brugt!!

    SvarSlet
  2. De er rigtig rigtig fine, så bare i brug med dem :-))
    Kh Pernille

    SvarSlet
  3. De er bare rigtig fine, syntes den orange farve, gør sig rigtig flot til det brune. ha en dejlig dag. klem

    SvarSlet
  4. Tak skal I have - de hænger stadig på bøjlerne også må vi se om sønnen vil have sin på en af dagene :)

    SvarSlet
  5. De er da bare max fede.. dem bliver du nød til at få brugt..! :D Hvor er stoffet fra..?

    SvarSlet
  6. Tak Line - stoffet er fra Stof&Stuff og jeg har også købt det i grøn (og det fåes også i rød)

    SvarSlet
  7. jeg må fluks skynde mig derind.. (især når nu der er rabat denne mdr..) :D

    SvarSlet
  8. De er bare SÅ fine - hvilke nr. og årgang af Ottobre kan jeg finde mønstrene i??

    Mange hilsner fra
    Dorte

    SvarSlet
  9. Hej Dorte
    Storebrorblusen fra 1/2009 str. 92-12 og lillebrorblusen er fr 4/2010 str. 62-86 - begge mønstre findes dog også i andre Ottobre-blade, generelt gentages mange af mønstrene i forskellige variationer.

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...