14. august 2011

Nye drenge-metervarer

De nyeste drenge-stof-indkøb - på trods af,
at jeg jo egentlig har en del på lageret som jeg burde have syet af først,
så måtte jeg altså have disse nye metervarer :-)
*
Øverst er noget fint bilstof fra den lokale stofbiks(Trøjborg) og
økologisk bomuld med flyvere og biler købt i Stof&Stil
*
Nederst er det skønt økologisk jersey i grøn og i brun til heldragter m.v.
kraner/gravkøer m.v. og traktorer - købt hos Stof&Stuff
*
Husk at du får 10% i rabat ved køb hos Stof&Stuff i august,
hvis du skriver FrkTURKIS/BoysMonth i forbindelse med køb i webshoppen
eller i en af butikkerne i Hornslet eller Århus

***
Fem skønne bil-stoffer købt hos Malika&Rosa
fra min lækre stofpakke, hvor der selvfølgelig også er stjerner og elefanter
*
Jeg har meget mere drengestof på lageret - så NU skal jeg altså have brugt
noget af det før jeg køber mere ...

4 kommentarer:

  1. øv øv de har ikke den fede sorte med traktorer på lager i deres netbutik, det er lige sådan en jeg har ledt efter, Milas elsker traktorer og siger det hele tiden, hvis du skulle komme forbi en butik igen må du gerne tænke på mig, så ville jeg blive glad :)
    KH Micha

    SvarSlet
  2. Fik oplyst en anden side hvor man også kan få det, så er netop købt jubii :)

    SvarSlet
  3. IIiihhh jeg har lige klippet en skøn drenge sleebee i det du viser i øverste højre hjørne - tror bestemt at den bliver FIN...

    SvarSlet
  4. Micha - godt du fandt det :-) Magnus er også traktor-tosset så jeg har lidt forskelligt traktorstof.

    Julie - lyder til at blive en rigtig fin sleebee :-)

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...