20. august 2011

Jeg skulle bare have kataloget ...

Ja, jeg skulle egentlig bare forbi Stof & Stil efter de nye kataloger,
men kom hjem med en hel pose fyldt med en masse restestykker
og tre nye stjerne-metervarer - som jeg trods relativ høj meterpris
ikke kunne stå for og derfor nu er tilføjet
det ellers store stjernestof-lager ...
*
Restestykkerne er et stort stykke koksgrå velour, brun rib,
"nattøj-jersey", gråt bævernylon, turkis filt, gennemsigtig voksdug,
gult m. hvide blomster til bagsiden af "sommertæppet"
og et buksemønster til undertegnede
*
Hm, men jeg manglede jo ikke stof og trods næsten eliminering
af isoli-lageret, så retfærdiggør det vist ikke dagens lagertilføjelser
Jeg har dog planer med det meste af stoffet, så de kommer
ikke til at fylde på lageret så længe :-)

6 kommentarer:

  1. åh ja, det kender jeg alt for godt. Derfor holder jeg mig som oftest langt væk. Glæder mig rigtig meget til at se hvad du får ud af dit nye stof.

    KH
    Anna

    SvarSlet
  2. Uha ja, det kan jeg også godt nikke genkendende til, hehe. Men er nu fantastisk at komme hjem med nye varer:)
    Kh Catrine

    SvarSlet
  3. Så fint stjernestof!! Sådan noget må jeg vist også have fingre i ;)
    Julie

    SvarSlet
  4. Sådan kan det gå, men det er også bare lækkert det nye stjernestof, det har jeg også luret lidt på;-)

    SvarSlet
  5. Åhhh Christine hvor jeg kender det. Sådan går det også hvergang jeg når der forbi. Sidst fik jeg også fat i det fine blå med månerne, og har netop nattøj i tankerne, bukserne er klippet, men mangler lige et blusemønster.
    Skal derind i den kommende uge så gad vide hvad jeg ender med at få med hjem?

    Jeg ved ikke lige hvormeget mere jeg når at få lavet af drenge ting, men skal nok lægge det på bloggen så hurtigt jeg har fået det syet :-)
    Hav en god søndag hilsen Lene

    SvarSlet
  6. Ja, tænkte nok at jeg ikke er den eneste, der er let at lokke i fordærv - men glæder mig til at få syet af stjernestofferne :-)

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...