30. august 2011

Hov - vinder af minLaban-gavekortet!


Ja, så blev det pludselig aften - og det er jo d. 30. i dag så der skal findes en vinder af gavekortet til min drengewebshop - minLaban.dk

Der har været 33 med i lodtrækningen - og tak for alle de søde kommentarer :-)

Random.org valgte nr. 18 - og det er Frk.Sannemand - mor til Lukas og Sigurd så jeg håber, at du kan finde noget i shoppen til dine drenge. TILLYKKE  :-)

Send mig en mail når du har fundet ud af, hvad du vil have :-)

Jeg regner ikke med, at færdigsy så meget mere til shoppen fremover - så det som ikke bliver taget fra til lillebror vil blive solgt billigt - måske et juleudsalg!

Derefter vil det nok kun være elefanter, tæpper og tilbehør, der vil være på shoppen - også mulighed for bestilling af drengetøj. Nu må vi se, hvor meget jeg får lavet som mor til to ...

2 kommentarer:

  1. Stort tillykke til Frk. Sannemand

    SvarSlet
  2. Åhhh hvor dejligt ... super lige på Sigurds 4 mdrs dag ...Jubii
    Stort kram
    Ulla

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...