24. august 2011

Elefant-babysæt

Så blev babysættet endelig færdigt ... det har ligget klippet i lang tid
fordi jeg skulle tage mig sammen til at sy den lange ribroleau pænt
 på de mange buede kanter.
Ja, også var det egentlig ikke så slemt at sy
 - men krævede lidt tålmodighed og mange knappenåle
*
De applikerede elefanter er et logo jeg lavede for et par år siden
og elefanterne har ligget siden og ventet på at jeg fandt på
noget at bruge dem til - og her er de jo perfekte :-)
På bukserne sidder elefanten bagpå.
*
Sættet er syet i lækker tyk isoli og koboltblå rib
Det er str. 56 og begge mønstre er fra Ottobre.

5 kommentarer:

  1. Hvor er det bare sødt, glæder mig til at se lillemanden i det :-)

    Du er altså god til at få lavet en masse ting.

    Lige nu får jeg ikke lavet noget videre, andet en lettere rengøring, saft og marmelade fremstilling, så symaskinen må stå stille et par dage endnu, da huset skal have gæster de næste dage, så om jeg når at få syet det sidste til din boys month færdig ved jeg ikke endnu.

    Hav en god dag. Hilsen Lene

    SvarSlet
  2. Hvor er det bare rigtig fint.. Ser dejlig blødt ud - rigtig babyvenligt..

    SvarSlet
  3. Det er virkelig sødt. Heldig baby.
    Kh
    Monika

    SvarSlet
  4. Hvor ser det altså lækkert ud.

    SvarSlet
  5. Tusind tak allesammen.
    Ja, et blødt og ret baby-sødt sæt, men det må det vel godt være til en nyfødt ;-)

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...