22. august 2011

Drengestof på lageret

Som jeg skrev ved første drengestof-indlæg - så har jeg en del
drengemetervarer på mit stoflager.
*
Øverst: Alexander - Traffic Jam,
Traktorstof og Liberty racerbiler er købt hos Stof&Stuff
(Husk du får 10% rabat i august, hvis du skriver FrkTURKIS/BoysMonth)
*
Nederst: Michal Miller - Construction Area (lokal patchworkbutik)
"Bilfrimærker"(Malika&Rosa) og biler/fly m.v. købt i den lokale stofbutik

Øverst: Hilco - venstre fast bomuld og det orange er interlock (Stof&Stuff)
Nederst: Grøn/blå interlock(CityStoffer, Århus)
Brun/turkis velour (Stofstedet, Bjerringbro)

"Skulls": Fra Stof2000 og Stofstedet, Bjerringbro
*
Også har jeg selvfølgelig en masse stof med stjerner og elefanter
og andre metervarer med dyr til drengetøj m.v.
*
Striber, tern og andre grafiske mønstre er også gode til drengetøj


Også er der jo også mange skønne retro-drengestoffer, hvilket jeg
dog kun har et lille udvalg af.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...