1. august 2011

Boys Month - august 2011!

Så er det endelig blevet 1. august! Sommerferien er slut (i hvert fald for min families vedkommende) - sønnen har første dag i børnehaven! (mere om det senere) - og Boys Month 2011 er nu skudt i gang: en hel måned med en masse skønne ting til drengene og især inspiration til deres kreamødre m.fl. ;-)
Jeg vil løbende vise nogle af de nyeste ting jeg har lavet til både storebror Magnus og til lillebror, men Boys Month er en tema-måned, hvor alle kan bidrage med deres egne drengeting.

Glæd dig til en fantastisk måned med drengeting! Der vil komme:
  • Præsentationer af inspirerende drengeblogs (nordiske)
  • Tema-indlæg, f.eks. med tæpper, bukser, legetøj m.v.
  • Skønne GiveAways
  • Fine DIY
  • Inspiration til drengematerialer - stof, bånd, knapper m.v.
  • Updates med indlæg særligt til Boys Month

Jeg har allerede fået mange henvendelser og fine bidrag til Boys Month - men håber, at der kommer endnu flere i løbet af tema-måneden.

Så skriv endelig en kommentar eller mail til mig med links til indlæg du gerne vil bidrage med og hvis du har en "drengeblog" så lav en collage med nogle af dine drengeting og mail den til mig, så laver jeg en præsentation af din blog :-)

Jeg glæder mig meget til at se alle jeres skønne ting til drengene og håber, at denne måned vil blive lige så inspirerende som sidste års Boys Month 2010

Se den længe liste over alle de skønne
God fornøjelse! :-)

8 kommentarer:

  1. Så er der linket fra min til din blog med et par drengeting. :o)

    SvarSlet
  2. Glæder mig til at få en masse inspiration:-)

    SvarSlet
  3. Tak Solveig :-)

    Og, ja - jeg glæder mig også til en masse inspirerende drengeindlæg på div. blogs :-)

    SvarSlet
  4. Hej FrkTurkis
    Jeg sender dig her et link til en DIY hæklet bil på min blog:
    Bil DIY
    Jeg venter selv en dreng, så der kommer helt sikkert mere til drenge på bloggen. Jeg låner også dit Boys Month banner og linker hertil.

    SvarSlet
  5. Skøn bil og DIY - dejligt, at du vil være med Maja :-)

    SvarSlet
  6. Hejsa:)
    Jeg var også med i din boys month sidste år, men har af personlige årsager ikke været online i et års tid. Men er nu klar til at komme op på hesten igen:)
    Vil meget gerne være med til at donere lidt inspiration til de kære drenge.
    Kan af en eller anden grund i skrive kommentarer fra min blogger mere eller følge blogs, men er i fuld gang med at finde problemet. Indtil da kan du få mine oplysninger her:)
    http://fru-larsens.blogspot.com/
    De bedste hilsner Catrine

    SvarSlet
  7. Dejligt at du har lyst til at blogge igen - og at du vil være med til BoysMonth i år, du var jo meget aktiv sidste år :-)

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...