30. august 2011

BM2011: Update 6

Boys Month update 6

Listen over bidragydere er nået op på 49 :-)
*
Her er så de sidste Boys Month 2011 drengeindlæg:
Rie er blevet færdig med denne fine vest med elefanter :-)
*
Maja har lavet denne fine vendbare jakke
*
Tina har syet flere skønne bukser og hatte
*
Line har syet disse mælkedrengebukser
- og se også noget "fars fine legetøj"
*
Mette har syet dette piratsæt*
Hos Julie kan du se en masse skønne drengeindlæg
bl.a. forskellige fine udklædninger
***
Husk at du lige kan nå at være med i de mange skønne GiveAways,
der afsluttes i morgen!

Vinderen af minLaban-gavekortet trækkes senere og i morgen
findes vinderen til Stof&Stuff-pakken.
*
Jeg har kun fået lavet dette storebror-sæt siden sidste update,
da maven efterhånden giver en del begrænsninger
*
D. 1. september kommer et afsluttende BM2011-indlæg med links
til alle indlæg - drengeblogs, temaer og updates.
*
Jeg er også ved at lave en BoysMonth-side for denne, sidste års og
kommende Boys Month. 

5 kommentarer:

  1. Der har bare været rigtig mange søde drengeting i den her måned, super idé du der har fået, håber du fortsætter den.

    SvarSlet
  2. Der bliver godt nok lavet mange lækre drenge sager ;0)
    Jeg har ikke fået lavet noget drenget overhovedet.
    Jeg har sendt dig en mail ang noget med ottobre mønster jeg ikke lige kan finde ud af

    SvarSlet
  3. Hej Christine
    Du må da være den rette at spørge til råds om de der drenge-kreationer. Kig forbi http://www.xoeinding.dk/2011/08/retrostof-til-drenge.html og giv dit besyv med :)
    Jeg håber, det går godt med den voksende mave trods begrænsninger :)
    Kh Line

    SvarSlet
  4. Mange tak for god inspiration i løbet af måneden og det store arbejde med at samle billeder, links, giveaways etc:-)

    SvarSlet
  5. Tak - og dejligt at I synes om drengemåneden. Jeg synes selv, at den har været ret fantastisk i år og glæder mig allerede til næste år :-)

    Julie - jeg svarer din mail om lidt.

    Line - jeg kigger forbi og ser om jeg har noget at tilføje :-)

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...