10. august 2011

BM2011: Update 2

Så er det tid til 2. Boys Month-update (se også Update 1)
- og sikke mange, skønne drengeting, der er fremvist de sidste 5 dage!

Listen med bidragydere er opdateret og der er nu 38 bidragydere!
Dejligt med den store opbakning til Boys Month 2011 :-)

*
Er det ikke nogle skønne bas t-shirts? Julie har lavet dem til  Phillip
og du kan se mange flere drengeting på hendes blog
*
Line har bl.a. lavet denne slipse-smæk og shorts i stjernestoffet
*
Solveig har lavet en fin dino-pude
*
Camilla har lavet en Dino-hættebluse
*
Tamra har lavet flere drengeindlæg de sidste dage 
og Tamras mand har gæsteblogget med et indlæg
om sejt "papirlegetøj" - med links til gratis udprint
*
*
Anette har lavet et par solhatte (se billeder på hendes blog)
*
June har eksperimenteret med transferprint
*
Lene har lavet tre indlæg med noget af hendes hjemmelavede drengetøj
Bl.a. disse fine smækbukser
*
Micha har lavet bukser med tittekanter
*
Maja har lavet en DIY mere - en miniudgave af hendes hæklede bil
*
Masser af skønne drenge-GiveAways!

Her på bloggen kan du vinde en skøn drengekrea-pakke
fra Stof&Stuff - og husk alle får 10% rabat i august, hvis du skriver
FrkTURKIS/BoysMonth ved bestilling :-)
***
Rigtig fin GA hos Solveig - en lækre drenge-kreating
og lidt til mor også :-)
***
Hos Tamra kan du vinde en drenge-krea-pakke fra hendes lokale
stof-butik (Stof&Råd)

*
Skøn gravko i 100% genbrugsplast - kan vindes hos Maria

*

Vind skønne drengebukser hos Tina - du vælger selv str. og farver

***
og som nævnt ved Update 1 kan du vinde mønstre og drengestof hos Julie 

***
Indtil nu har jeg lavet følgende indlæg med egne drengeting:

*
Har jeg glemt nogen?
Skriv gerne en kommentar eller mail til mig når du har lavet et
drengeindlæg - der er mange blogs jeg skal følge med i så det er ikke
med vilje, hvis jeg har overset et indlæg!

5 kommentarer:

  1. Hej Christine.

    Fint indlæg du her har lavet.

    Ang. drenge fløjlsstoffet jeg har brugt til Milas´s jakke og bukser, så har jeg ikke lige adressen her, men jeg har den hjemme, så send mig en mail så jeg husker at finde den til dig.

    Hilsen Lene

    SvarSlet
  2. Hejsa..

    Jeg har et indlæg idag om den færdige spiderman-anorak

    Hav en dejlig dag
    KH Berit

    SvarSlet
  3. Endnu engang mange tak for et meget inspirerende indlæg.
    I år er august månede detsværre, meget travl for mig, så det er begranset hvad jeg selv når at vise, af nye drengeting.
    Tak for inspirationen.

    SvarSlet
  4. Den er blevet rigtig fin Berit :-)

    Josefine: ja, det er skønt med al den inspiration til drengeting - og måske har du mere tid til næste Boys Month :-)

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...