7. august 2011

BM2011: GiveAway - Stof&Stuff

I samarbejde med den skønne stofbutik Stof&Stuff
Udlodder jeg denne fantastisk drenge-giveaway!

Pakken indeholder:
Mønster på t-shirt 12mdr (kan fås op til str. 2 år)
Stribet Hilco jersey(marine og orange) og matchende rib

To skønne Michael Miller metervarer: Beep Beep og Honk Honk
Seleclips og fint bånd med biler til en suttekæde

Samlet værdi - ca. 300,-kr

 *******

Desuden får du 10% rabat i hele august, hvis du skriver
FrkTURKIS/BoysMonth i forbindelse med bestilling på webshoppen
eller i en af de to butikker, hvor du kan finde mange flere drenge-metervarer


Der er netop kommet en masse nye lækre metervarer til drengene

Her er et lille udpluk:

For at deltage - skal du:

1. Skrive en kommentar til dette indlæg (1 lod)

2. Link til denne GiveAway og brug gerne øverste billede (2 lodder)

3. Tilmeld dig Stof&Stuff´s nyhedsbrev (3 lodder) 

Skriv hvor mange lodder du deltager med og
 har du ikke en blog - så husk at skriv din mailadresse.

Den heldige vinder offentliggøres d. 31. august

86 kommentarer:

  1. jeg er klart med kaster 3 lodder i hatten :)

    linker til din give away her fra Flere-Giveaway-Her

    og fra min blog og har meldt mig på nyhedsbrev :)

    SvarSlet
  2. Flot flot giveaway. Jeg deltager med et lod :-)

    SvarSlet
  3. Ihhh hvor lækkert med noget stof - jeg vil helt sikkert gerne deltage med 3 lodder.

    Go søndag
    Frk.Munk

    SvarSlet
  4. Lækkertnstof. Jeg vil gerne deltage med 2 lodder.

    SvarSlet
  5. Lækker giveaway! 2 lodder til mig tak

    SvarSlet
  6. så skønne ting, 3 lodder til mig:)

    SvarSlet
  7. Bare lige et enkelt lod til mig :)


    Jeg har lagt et link til din giveaway her:
    ~*~*~GiveAwaysDK~*~*~

    Du er velkommen til at deltage i mine giveaways:)
    ~*~*~KLIK HER~*~*~

    SvarSlet
  8. Som mor til snart 6, hvoraf de 3 snart 4 er drenge er jeg vild med dit tema og ikke mindst denne give away:0)
    Er med på et enkelt lod, og håber jeg er heldig.

    SvarSlet
  9. Hej Christine.

    Jeg er da helt klart nød til at deltage med 3 lodder, da de er nogle skønne stoffer der der er udloddet.

    Hilsen Lene

    SvarSlet
  10. Sikke en lækker Give away.. Jeg er med på 3 lodder..

    Hilsen Line

    SvarSlet
  11. Deltager med 2 lodder; kommentar + nyhedsbrev (tilmeldt med dklerke @ hotmail.com).

    Det ser rigtig lækkert ud, den præmie, må jeg have fat i :)

    SvarSlet
  12. Jeg er med! Fed giveaway. Min computer er i stykker. Så desværre kun et lod til mig. Vh C

    SvarSlet
  13. Et lod til mig. Selvom jeg ingen drenge har så kan man altid finde noget at bruge det til alligevel:-)

    SvarSlet
  14. Selvfølgelig er jeg da med, kaster 3 lodder i puljen;-)

    SvarSlet
  15. Et lod til mig, hvor er det bare skønt og med to drenge kan det ikke blive bedre

    SvarSlet
  16. Super give away! Jeg er med på 3 lodder:)

    SvarSlet
  17. Lækre sager, to lodder til mig, tak ;)Hilsner Mette

    SvarSlet
  18. 1 lod til mig tak
    mariehoenen-natasia.blogspot.com
    natasia91@hotmail.com

    SvarSlet
  19. mega fedt, den er jeg med på:) 3 lodder

    SvarSlet
  20. Så fine ting :) og super skøn stofbutik :)
    Deltager med 3 lodder
    KH Micha

    SvarSlet
  21. Lækker give away. Jeg får allerede nyhedsbrevet, og nu linker jeg også til disse skønne præmier på min blog, så jeg vil gerne deltage med tre lodder.

    SvarSlet
  22. jeg vil gerne være med også.. må lige nøjeds med 1 lod.. da jeg pinligt nok stadig ikke har lært og linke med billeder ude i siden.. suk... :)
    så 1 lod til mig..

    SvarSlet
  23. 3 lodder til mig!! Vil elske denne fine pakke...

    SvarSlet
  24. ;D Er helt sikkert med på 3 lodder.. Skøn give away!!

    SvarSlet
  25. Skønne ting, jeg snupper et lod :)

    SvarSlet
  26. jeg er med på 2 lodder :0) fantastisk give away..

    SvarSlet
  27. jeg er med på to lodder :) det er en skøn give away. rigtig rigtig brugbar :)

    SvarSlet
  28. Ih hvor lækkert. 1 lod tak.

    SvarSlet
  29. Sikke lækkert. Jeg vil gerne være med med 1 lod :)

    SvarSlet
  30. Lækker give away, jeg tager 2 lodder (tzidoree@hotmail.com)

    SvarSlet
  31. 2 lodder herfra :D
    http://monster-mor.blogspot.com/

    SvarSlet
  32. Jeg er også med, nupper 2 lodder

    SvarSlet
  33. Super lækker giveaway... især når man har du skønne drenge.. smil
    Er med på 2 lodder... kommentar plus nyhedsbrev.
    smil fra Tina

    SvarSlet
  34. Lækker give away - jeg deltager med 3 lodder:)

    SvarSlet
  35. Dejlig dejlig giveaway, mon ikke man kan lave noget rigtig fint ud af det. Gerne 1 lod :)

    SvarSlet
  36. två lotter till mig tack! Kommer en give away på min blogg med snart.

    SvarSlet
  37. Fine sager, jeg vil meget gerne være med med et lod :)

    linchenb@hotmail.com

    SvarSlet
  38. Sikke en masse lækre stoffer:) Man kan jo købe sig fattig :) Jeg er med på 3 lodder :)

    SvarSlet
  39. Hold nu op en lækker smækker præmie. Den ville jeg meget gerne have fingre i:-)
    Jeg deltsger med 1 lod.. Har planer med det skønne stof til min kusines dreng, hvis jeg skulle være så heldig at vinde..
    Hilsen Trine
    tlevin@stofanet.dk

    SvarSlet
  40. Hov det er mig igen. Så lige at ved at tilmelde sig nyheds brevet, så kunne man deltage med 3 lodder - så det gør jeg så også..:-)
    Hilsen Trine
    tlevin@stofanet.dk

    SvarSlet
  41. Jeg er med på 2 lodder :)

    SvarSlet
  42. Jeg er med på 2 lodder. Sikke nogle fede ting.

    SvarSlet
  43. Sikke en fin give away. Jeg er bestemt med på 3 lodder og håber på at jeg bliver den heldige.

    Hav en herlig dag/Lone Margrethe

    SvarSlet
  44. Det ser rigtig lækkert ud - er med på 3 lodder. Mvh Pernille

    SvarSlet
  45. Det må jo så blive 6 lodder herfra, hvis jeg har forstået det rigtigt??

    kommentaren her giver 1 lod

    link giver 2 lodder

    tilmelding til nyhedsbrev giver 3 lodder...
    så 6 ialt??

    SvarSlet
  46. Jeg er med på 3 lodder...

    SvarSlet
  47. Jeg nupper et enkelt lod - lækre sager!

    Smil fra Mia

    SvarSlet
  48. Uuhh med 3 drenge, så er det da en drømme Give Away :o) Jeg hopper all-in med 3 lodder :o)

    SvarSlet
  49. Åhh, ku godt bruge noget mere drengestof, så 3 lodder her, tak :)

    SvarSlet
  50. uhh....3 til mig.....lækkert!!!

    SvarSlet
  51. Jeg er helt sikkert med.
    1 lod til mig.

    SvarSlet
  52. Fed Give Away!! 3 lodder til mig tak ;)
    Julie

    SvarSlet
  53. Fed give away - jeg er gerne med på et lod :)

    SvarSlet
  54. Nice gift! :)
    2 lodder
    Blog: http://lilangkrea.blogspot.com/

    My etsy: http://www.etsy.com/shop/Gajzigo?ref=pr_shop_more

    SvarSlet
  55. Fantastisk give away, jeg vil gerne være med, med 3 lodder :-)

    SvarSlet
  56. Sikke dog noget lækkert stof, vil gerne være med med to lodder :)

    SvarSlet
  57. Jeg vil gerne deltage med 1 lod. :-)

    SvarSlet
  58. 1 lod i hatten til mig tak:)

    http://ugleunger.blogspot.com/p/give-away.html

    SvarSlet
  59. Jeg smider et lod i puljen. :) Lækker stofbutik - er fluks føjet til mine favorithjemmesider.

    SvarSlet
  60. Krydser fingre og ta'r 3 lodder...

    SvarSlet
  61. 1 lod til mig tak

    x
    Margit
    Creative Tail

    SvarSlet
  62. Jeg tager 2 lodder. (kommentar og link)

    Rigtig fin give away

    SvarSlet
  63. Uha... lækkert stof = lækker give away!!!
    Er helt sikkert med på 2 lodder, så skal der jo krydses fingre!! :)

    Kh. Frk. Høiriis

    Kig evt. forbi min give away, hvis du fik lyst :)

    SvarSlet
  64. Aj, en fin give away - jeg vil gerne deltage med 2 lodder :)

    SvarSlet
  65. wow! amazing !
    please enter my name
    I am a follower and will post on my sidebar.
    2 lodder
    lapappilon.blogspot com
    lapappilon@gmail.com
    Hugs
    Eva from Serbia

    SvarSlet
  66. Bare det bliver mig - det er såååå fint.

    Deltager med to lodder :-)

    dortebech@mail.dk

    SvarSlet
  67. SÅ FIN GIVE AWAY - 1 LOD TIL MIG :)

    SvarSlet
  68. Så meget med. Utrolig fed give away. Wauw...
    Smider et lod...

    SvarSlet
  69. Vil gerne deltsge med 2 lodder :)
    Vh Mette

    SvarSlet
  70. 3 lodder til mig :) Mvh. Jeanne http://dideriksen86.blogspot.com/

    SvarSlet
  71. Er det mon ok at linke til siden på en netforum
    jeg er på, for så vil jeg gerne være på med 3 lodder :D
    hede_77@hotmail.com

    SvarSlet
  72. Jeg snupper 2 lodder ;0) Mvh Dorthe

    SvarSlet
  73. Very nice gift, I hope for the best.
    3 lodder
    http://inga2010.blogspot.com/

    SvarSlet
  74. Jeg skynder mig at hoppe på tre lodder:)
    Skøn give-away!
    Kh Catrine

    SvarSlet
  75. Så lykkes det mig at finde drengesider :o)))

    Er med på 1 lod

    Kh Gaardsted

    SvarSlet
  76. Jeg vil gerne være med på 2 lodder

    SvarSlet
  77. Jeg håber jeg lige kan nå at smide 3 lodder i puljen, ville være fedt at vinde denne give away, nu hvor jeg er begyndt at sy børnetøj.

    KH Sara

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...