3. august 2011

BM2011 Bidragydere

Det er kun 3. dagen for Boys Month - men jeg er allerede overvældet over de mange bidragydere i år og dejligt at der er en del gengangere fra sidste år :-)

Glæd jer!
Der venter mange skønne
ting til drengene
denne måned :-)

Jeg har fået en masse fine fotocollager til "drengeblogs" og jeg er selv i gang med at lave tema-indlæg. Jeg har haft tralv med at skrive til alle bidragydere for at få lov til at bruge deres billeder og jeg har næsten fået svar fra alle.

Dertil har jeg fået mange mails fra andre, der gerne vil bidrage med drengeting - så listen er allerede lang!

Indtil videre ser listen således ud - men hvis der er flere, som har lyst til at bidrage til BoysMonth er I meget velkomne :-)

Drengeblogs 2011

Øvrige bidragydere

Opdateret d. 30. august
- nu med 49 skønne bidragydere!

Tak for den store opbakning!

Husk at skrive til mig når I har lavet et indlæg som I gerne vil have med
i de løbende BoysMonths-updates :-)

6 kommentarer:

  1. Hov, undskyld - nu er du også på :-)

    SvarSlet
  2. Jeg vil da også gerne være med:-)

    SvarSlet
  3. Dejligt at du vil være med Dorthe :-)

    Listen er nu opdateret - så nu er vi over 30!

    SvarSlet
  4. Min blog er godt nok ikke en drengeblog, men jeg har idag lagt et sæt drengetøj på, som jeg lige har syet. Det må du da gerne vise, hvis det kan bruges som inspiration til andre. :O)
    Vh Mette

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...