8. august 2011

BM-Tema: Tæpper

Der bliver lavet mange forskellige skønne drengetæpper rundt omkring i blogland. Jeg har samlet nogle af dem jeg har set og fået lov til at låne billeder af her:

Dette fantastiske patchworktæppe er lavet af Solveig
Hun har selv designet mønsteret til de fine biler.

Camilla har lavet dette skønne tæppe til sin søn Mads.
Et "rigtigt" patchworktæppe af div. stofrester i forskellige størrelser,
quiltet med store stjerner - og med hjemmelavet
flerfarvet kantbånd!

Anja har lavet dette fine tæppe mens hun endnu havde Laurits i maven
Hun har lavet andre fine drengetæpper, hvoraf dette blev vist
til Boys Month 2010

Skønt "regnbue-tæppe" som Line har lavet til sin lille Anker


Naomi har lavet et tæppe til hver af drengene
Til storebror det skønne elefanttæppe og lillebror har fået hvaler
De er lavet som sanse-legetæpper, hvor en elefant/hval kan tages af

7 kommentarer:

  1. Christine, skal jeg sende dig en mail eller skrive en kommentar hos dig, når jeg har et indlæg til BM? Eller følger du selv med?

    K.H June

    SvarSlet
  2. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  3. Sikke nogle skønne tæpper, der bliver lavet rundt omkring i blogland :) jeg har selv hæklet et til Milas, med hans navn, fødselsdag, alfabet og tal i, det tog et års tid, men det var det værd :)
    Det er så dejligt med et helt specielt tæppe lavet specielt til et lille barn :)
    KH Micha

    SvarSlet
  4. Det vil være fint, hvis du bare skriver en kommentar på bloggen til mig June - der er nemlig rigtig mange blogs jeg skal følge med i for tiden!

    Micha: det lyder som et rigtig fint tæppe, kan du ikke lægge et billede på din blog af det? :-)

    SvarSlet
  5. He he....Ja, du har fået hænderne fulde :-)

    Men der ligger et indlæg nu....selvom produktet ikke blev så vellykket ;-)

    SvarSlet
  6. Det ligger skam allerede derinde :) Blev færdig i februar. Kunne faktisk slet ikke finde det, så var i tvivl om jeg havde lagt det derind, men det er lige her: http://snoretoppen.blogspot.com/2011/02/hklet-lappetppe-frdigt.html
    KH Micha

    SvarSlet
  7. Tak for link Micha - jeg kunne nemlig ikke lige finde det på din blog :-)

    June - Blusen er gemt til næste update :-)

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...