16. august 2011

BM: GiveAway - minLaban


I anledningen af min fødselsdag udlodder jeg
en drenge-giveaway til minLaban
***
Du kan vinde et gavekort på 200,-kr til min
webshop med drengetøj og tilbehør m.v.

***
Du deltager ved at
skrive en kommentar + være fast læser

***
Du er selvfølgelig meget velkommen til at bruge
billedet og linke til min GiveAway :-)

***
Vinderen bliver trukket d. 30. august

***
NB: Gavekortet gælder dog kun på færdige produkter
og derfor ikke på bestillinger, da terminen nærmer sig og jeg derfor ikke
kan garantere at jeg kan nå at blive færdig med bestillinger inden
lillebrors ankomst og aner ikke, hvor meget jeg får syet efterfølgende ...

33 kommentarer:

  1. Jeg vil gerne deltage og have chancen for at vinde nogle af dine fine kreationer :D
    Mvh. Martina

    SvarSlet
  2. Dejlig giveaway, som jeg gerne tager to lodder i. Det er i øvrigt en imponerende boys month, du har stablet på benene! Så meget lækkert inspiration, mange indlæg og flotte sager! Godt gået :-)
    se i øvrigt min giveaway på mangebaekke.blogspot.com)

    SvarSlet
  3. Jeg vil meget gerne deltage. :-)

    SvarSlet
  4. Vil super gerne være med. Kunne jo være heldig at vinde noget til lillebror, som stadig ikke har meldt sin ankomst. Er nu 2 dage over termin...

    SvarSlet
  5. jeg vil også rigtig gerne være med :)

    SvarSlet
  6. den er jeg med på, mit barnebarn ville blive rigtig glad:)

    SvarSlet
  7. Ikke dårligt! Er selvfølgelig med :)

    Ajnat.dk

    SvarSlet
  8. Ihh, sikke en skøn give-away!! Kunne snildt finde noget lækkert til lille Noah i din shop!!

    Smider et stort lod i puljen og håber det rækker!!;=)

    betinaz@gmail.com

    SvarSlet
  9. Klart jag vill vara med på denna fina give away! Och grattis på födelsedagen!!

    SvarSlet
  10. Sikke en dejlig give away, jeg er med.

    SvarSlet
  11. Wee dejlig gave og stort tillykke med fødselsdagen! Jeg er med :-)

    SvarSlet
  12. Birdie

    Hejsa, og tillykke..

    Jeg vil meget gerne være med på den fine give away. Nok at finde til snart to drenge..;-)

    Hilsen birthe.gug@live.dk

    SvarSlet
  13. Følger via bloglovin :-)) Vil gerne vinde noget til min lille Nikolaus som også snart har fødselsdag.

    katrin@greencat.dk

    SvarSlet
  14. Tillykke ;) Jeg vil meget gerne deltage! Har linket fra min blog ;)
    Julie

    SvarSlet
  15. Jeg vil også meget gerne være med.. Og et stort tillykke med fødselsdagen..

    SvarSlet
  16. Tillykke med fødselsdagen...
    Dejlig præmie, du laver super skønne ting.

    SvarSlet
  17. Forsinket tillykke med fødselsdagen! Jeg er også gerne med, tak.

    SvarSlet
  18. Dejlig Give Away jeg er klart med som drengemor :-)

    SvarSlet
  19. Deltager da gerne ;)

    Kunne da være brugbart ;)

    // Sandra

    SvarSlet
  20. Jeg har en dreng der bliver 2 på fredag, så det vil jo passe meget fint med en forsinket ekstra gave til ham :).

    SvarSlet
  21. Jeg vil super gerne deltager! Rigtig lækker give away :)
    Kh Lis

    SvarSlet
  22. Deltager også lige; søde elefanter du har derinde.

    SvarSlet
  23. Tillykke med fødselsdagen. Det er en skøn butik du har. Jeg er helt klart med ;)

    SvarSlet
  24. Jeg er selvfølgelig også med :)

    SvarSlet
  25. Jeg vil gerne deltage. ;0) Mvh Dorthe

    SvarSlet
  26. Jeg vil meget gerne deltage!

    Hilsen
    Mette
    (bade-and@hotmail.com)

    SvarSlet
  27. Åhh jeg vil også meget gerne deltage - smider to lodder i puljen.

    Mange hilsner fra
    Dorte

    dortebech@mail.dk

    SvarSlet
  28. er så absolut med ... vist også på tide jeg bliver fast læser... har læst med gennem længere tid og er ret vild med din blog

    SvarSlet
  29. Uhhh, en lækker konkurrence!!!!! Krydser alt jeg har :-)

    SvarSlet
  30. ooooj for en smækker konkurrence :-)
    er selvfølgelig fast læser :-)

    SvarSlet
  31. Håber ikke det er for sent at være med
    Jeg vil gerne skynde mig at smide 2 lodder i puljen <3
    hede_77@hotmail.com

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...