29. august 2011

35 + grå stjerner

Nyt mavebillede med det nye kamera - jeg har endnu slet ikke styr på at indstillle det rigtigt, men det er skønt at fotografere med.

Jeg er nu i uge 35 og har været til jordmoder i dag. Hun synes ikke, at min mave er så stor - men py, jeg synes, at den fylder meget og jeg har de sidste dage desværre været nøden til at ligge meget ned - så jeg må jo nok indse, at det bliver begrænset med mere syning trods en lang liste med ting jeg gerne
ville have nået inden lillebrors ankomst ...

Men jeg er nu glad for, at jeg alligevel har fået lavet en del, f.eks. har Magnus indtil nu udelukkende haft hjemmesyet tøj på i børnehaven, hvoraf næsten alt har været nysyet fordi han er vokset så meget her i sommer - så det er da meget godt gået af den gravide mor, der også har syet babytøj!

I dag har jeg forkælet mig selv med dette tørklæde - det findes i 5 forskellige farver og det var svært at vælge! Jeg købte det grå, da det kan bruges til både lyst og mørkt tøj - og er flot sammen med turkis :-)

6 kommentarer:

  1. Tillykke med det nye tørklæde, det er fuldt ud fortjent af sådan en super mor;-)

    SvarSlet
  2. Sådan en fin mave du har! Er den allerede sunket? Synes nemlig den sidder lavt.
    Fiiint tørklæde, elsker stjerner!

    SvarSlet
  3. Du har en rigtig flot mave. Og tørklædet kunne jeg da godt selv tænke mig.

    SvarSlet
  4. Sikke en flot mave og lækkert tørklæde:)

    SvarSlet
  5. Hvor er du bare smuk med den mave - du bærer din graviditet meget elegant - ville ønske, jeg også så sådan ud, når jeg er gravid:-)

    KH
    Anna

    SvarSlet
  6. Tak, hvor er I søde :-)

    Og ja, maven er allerede sunket, hvilket bekræfter den andengangsfødende at hun føder før termin, meen det er jo ikke sikkert ... Satster dog stadig på et septemberbarn trods termin d. 3. oktober :-)

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...