16. august 2011

33+1 = 31


Ja, det er over 10 år siden at jeg blev matematisk student ...
py, sikke tiden går!
*
Jeg bliver 31 år i dag - det var ikke fantastisk at blive 30, men nu har jeg
jo en del år at vænne mig til at være i 30´erne ...
*
Det var egentlig meningen at jeg skulle have haft et kamera sidste år,
men når man er lykkelig bilejer, så følger desværre til tider uventede
store regninger fra mekanikeren - så jeg måtte vente et år med at få mit
nye skønne spejlreflekskamera og her er hun så :-)
*
Jeg skal dog bruge noget tid på at lære at indstille det ordentligt og få
fuld udnyttelse af dets muligheder for at tage nogle fantastiske billeder.
*
I dag er jeg også 33+1 og maven er godt nok ved at være stor og tung!
Jeg var til sidste lægebesøg i går og fik at vide, at jeg skal ligge så meget
som muligt resten af min graviditet, da jeg desværre har haft ret ondt de
sidste dage - men forhåbentlig bliver det bedre igen når maven begynder
at falde de sidste uger.

5 kommentarer:

  1. Hej stort tillykke med dagen, håber du bliver forkælet. Sådannet et kramara har jeg også altid ønsket mig, men syntes også altid der lige kommer noget andet der skal bruges penge på. ha en dejlig dag klem

    SvarSlet
  2. Stort tillykke med fødselsdagen ;0)
    Jeg synes bestemt heller ikke det var spændende at blive 30. Det blev jeg iøvrigt FREDAG D. 13 og det med hele 3 uheld den dag. Det gør jo så bare at jeg aldrig glemmer netop den dag ;0)
    Ønsker dig en god dag

    SvarSlet
  3. Stort tillykke med fødselsdagen :-)

    SvarSlet
  4. Stort tillykke med dagen. Håber den har været dejlig ;) og sikke en fed gave!
    Julie

    SvarSlet
  5. Tak skal I have :-)
    Det var en stille og rolig dag - med skønt vejr her i Århus.

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...