16. august 2011

3 x fløjlsbukser

Et par koksgrå babyfløjlsbukser med turkis kantbåndslommer
og rib i talje og ben. Disse har jeg syet i vinters og er for små nu.
*
Petrol - lidt kraftigt babyfløjl med Alexandre Henry mini-zoo lommer
og lime kontrastsyninger - elastik i talje og ben
*
Brun babyfløjl (farven snyder på billedet - de er ikke så rødlige)
Robert Kaufmann stjerne-lommer (brune stjerner på turkis)
Elastik i taljen og rib i benene.
*
Bukserne er egentlig syet til forårsmarkedet,
men de passer Magnus nu.
*
Sønnen mangler dog stadig mange bukser - især bløde bukser og
nogle med fór til de kolde måneder.

5 kommentarer:

  1. Hejsa - sikke dejlige bukser! Ville ønske jeg selv havde evner (og symaskine) til at kunne sy tøj til frederik - det er bare sjovere at lave tingene selv :o)
    Mht din Boys Month, har jeg netop postet et indlæg med bordpynt til 2 års drengefødselsdag, hvis det var noget? :o)

    Ha en god tirsdag!

    Mvh Pia

    SvarSlet
  2. Tak Pia :-)
    Sikke fine billeder fra fødselsdagen - dit indlæg kommer med til næste update.

    SvarSlet
  3. må jeg spørge hvilket mønster du syr disse skønne bukser:)

    SvarSlet
  4. Selvfølgelig Sonja - de er alle Ottobre, 4/2010, 1/2006, 1/2007 - de er dog alle modificeret meget og jeg har lavet saddelback på alle tre.

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...