12. juli 2011

"Infinity-bluse" - 28+1


Jeg har lige lavet en hurtig test-udgave af "infinity-blusen"
Det er blot to rør, der er syet sammen med to stropper imellem,
hvor stropperne så kan bindes på en masse forskellige måder.
Jeg skal lige øve mig i at få stropperne til at sidde
pænt - og ens på begge skuldre ;-)

Den er fin som ventebluse - og kan jo forlænges til en kjole
og den kan muligvis også bruges som ammebluse.

Maven vokser og jeg har været til 2. jordmoderbesøg.
Jeg er ret spændt på om lillebror måske skønnes større
end storebror, men det er som regel ret vanskeligt
at bedømme så længe han er i maven.

5 kommentarer:

  1. Den er super fin, og ser absolut ud til at kunne forlænges til kjole!
    Hvor har du mønstret fra?

    SvarSlet
  2. Tak :) Det er ikke et mønster som sådan, da du bare laver det efter dine egne mål eller en bluse der sidder godt på dig, men husk at stramme den øverst del godt til for at få den til at sidde pænt :)

    SvarSlet
  3. Jeg tror ikke helt at jeg har fanget det der med de stropper du siger skal bindes?

    SvarSlet
  4. Det ser da godt ud - og ser ud til at være rar at have på.
    millelouise,

    SvarSlet
  5. Hvor ser du godt ud Christine! Flot bluse :)

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...