1. juli 2011

Heldragt med lynlås


Så har jeg fået testet et nyt heldragtmønster
Og dette mønster bliver det jeg primært vil bruge
fremover - det er fra Ottobre 3/2005

Jeg fik nemlig ret ondt i fingrene af de mange
trykknapper i Magnus´ babytøj,
så en heldragt med lynlås er klart at foretrække
- og den var ikke så slem at sy i,
men den skal lige lidt højere op i halsribben.

Denne er syet i lækkert Hilco-interlock i str. 56.
Jeg har allerede klippet til flere heldragter både
i str. 50, str. 56 og str. 62
Og jeg skal også have lavet nogle med fødder i
til natdragter - også med lynlås.

Men hvor mange heldragter har lillebror egentlig brug for?
Det ender nok med, at jeg får syet for mange ;-)

4 kommentarer:

  1. Jamen jeg tager gerne i mod til vores kommende lillebror :P

    Hvor er den bare blevet god.. Jeg mindes fra Mads at jeg synes det var bedst med lynlås.. Dog skulle det ikke være dragter fra føtex med lynlås, for de gik i stykker på ingen tid.

    SvarSlet
  2. Hej Tanja - hvornår har du termin? Laver da gerne nogle ekstra til jeres lillebror også :)

    SvarSlet
  3. Det har jeg d. 9. oktober :)
    Det vil da være utrolig sødt af dig ;)

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...