18. juli 2011

Har du en "drengeblog"?

Det er snart tid til Boys Month 2011 - nemlig til august. Jeg vil ligesom sidste år gerne præsentere nogle inspirerende blogs med mange fine drengeting.

Laver du skønne ting til drengene
og har en fin blog?

Så skriv gerne en mail til mig og medsend en
billedcollage med nogle af dine drengeting.

Så laver jeg en præsentation af din drengeblog

Sidste års BM-drengeblogs-præsentationer var:
Fru Larsens

Der var over 20 bidragydere til Boys Month 2010
Se alle BM-indlæg her - hvor der også er flere præsentationer

Jeg håber, at der er lige så mange, som har lyst til at bidrage med
skønne drengeting i år - og jeg er allerede ved at lave de første
BM-præsentationer - men der må gerne komme mange flere :-)

NB: Jeg er kun sparsomt ved computeren de følgende dage
så mails vil først blive besvaret i løbet af weekenden.

4 kommentarer:

  1. Uh.. synes min søster laver nogle helt fantastiske ting til hendes søn. Måske jeg må lave en collage for hende, når jeg er i dk igen 1. aug? hun kan findes her: http://snoretoppen.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. Det skal du være meget velkommen til Bianca - og ellers tror jeg Micha selv gerne vil :-)

    SvarSlet
  3. Hej Christine. Hvornår skal du have indlæggende, jeg er nemlig på ferie de næste par uger, men har da lavet en del til vores lille barnebarn, hvis altså bedstemødre også må være med. Og jeg ved at der er billeder af det på min blog, men jeg vil da gerne forsøge at sætte noget sammen til dig, sidst i denne måned.
    Har jo nu de sidste 2 år skullet sy drenge tøj da vi endelig har fået en viddunderlig lille dreng i familien :-)
    Hav en god week.
    Hilsen Lene

    SvarSlet
  4. Hej Lene
    Undskyld jeg først svarer nu - men du må meget gerne skrive en mail med links til dine drengeting - og ja, selvfølgelig er bedstemødre velkomne! :-)

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...