8. juli 2011

GiveAway - Mønstervægte


Jeg har lavet 30 mønstervægte - og har besluttet at give 10 af dem væk.
De er både hyggelige at lave og bruge, hvor du slipper for huller
fra knappenåle i stof og mønsterpapir.
Desuden fungerer de også fint som kaste- og sanselegetøj.
Læs mere om mønstervægte her - og se min DIY

Disse 10 mønstervægte er syet i 20 forskellige retrostoffer
og kan blive dine - du skal blot:

Være/blive fast læser og skrive en kommentar her
senest d. 30. juli, så trækker jeg lod d. 31. juli.

Brug gerne billedet, hvis du vil linke til denne GiveAway :-)


61 kommentarer:

  1. Lækker give away. Jeg vil meget gerne være med :o)

    Kh Helle

    SvarSlet
  2. Ja det vil jeg også gerne. Det er sådan en god ide :)
    kh Emma

    SvarSlet
  3. Rigtig god ide! Jeg er gerne med, Kh Pernille

    SvarSlet
  4. Hvor er det smart, og så er de jo også super fine. Dem gad jeg virkelig godt vinde.
    Mvh. Lise.

    SvarSlet
  5. Jeg er helt pjattet med dine mønstervægte! -dem gad jeg gerne vinde....

    SvarSlet
  6. Det var da smart tænkt med de vægte, vil gerne være med.

    SvarSlet
  7. Er du tosset, dem vil jeg gerne eje... :o)

    SvarSlet
  8. Spændende!
    Jeg vil gerne være med :)

    SvarSlet
  9. Hej Christine.
    Her er jeg nød til at være med, det er jo aletiders ting du der har lavet.
    Hav en god week.
    Hilsen Lene

    SvarSlet
  10. Den er jeg med på:). Linker lige om lidt:)

    SvarSlet
  11. Jeg er med!
    Og jeg er allerede fast læser, fordi din blog er en præmie i sig selv :)

    SvarSlet
  12. Er du TOSSET dem vil jeg gerne vinde! Jeg linker fluks! Det fortjener alle, der laver en god Give Away :)

    SvarSlet
  13. Dem kunne jeg så godt bruge ;o) Så jeg er helt klart med.

    SvarSlet
  14. Jeg er helt klart med! And vil elske at lege med dem! :)

    SvarSlet
  15. jeg er klart med ... er fast læser og jeg har lagt din give away og andres her http://dkgiveaway.blogspot.com/2011/07/give-away_4293.html

    SvarSlet
  16. Hvor fedt, måske det bliver første gang jeg vinder en give-away!? Er fast læser, og krydser fingre og tæer, de er SÅ fede! (Og der kommer at gå længe inden jeg får taget mig sammen og lave mine egne) :)

    SvarSlet
  17. Ej, hvor godt! Her må jeg hellere være med :)

    SvarSlet
  18. Hvor er de fine, vil da rigtig gerne være med her :)

    SvarSlet
  19. Nøj en fed give away, jeg er med ;0) Mvh dorthe

    SvarSlet
  20. De er bare så fine. Her vil jeg gerne være med :)

    SvarSlet
  21. hvor er de fine, jeg vil gerne være med

    SvarSlet
  22. Det er altså en smaddergod idé med de mønstervægte. Dem vil jeg gerne vinde, og jeg har lagt et link til din give away på min blog.

    Kh Gitte

    SvarSlet
  23. de er bare så fine, får aldrig syet den nålepude, 3 lodder til mig:)

    SvarSlet
  24. Se det er smart! Jeg plejer at gribe den nærmeste tunge genstand og ligge på mønsteret, men disse er da meget mere yndige! Jeg er med!

    SvarSlet
  25. Nej, hvor er de fine og sikke en god ide! Jeg vil meget gerne være med... Måske vil du også være med i min :)

    SvarSlet
  26. Hvor er de fine.Dem vil jeg virkelig gerne vinde :)

    SvarSlet
  27. Eiii, hvor er de smarte!! Sådan nogle må jeg da eje, så fede...
    Troede sgu jeg var fast læser, men nej, det er bare fordi din blog ligger som ikon på forsiden af min iPad, fnis...
    Men nu er jeg også MELDT som fast læser.

    SvarSlet
  28. Jeg bliver simpelthen nødt til at være med her. De vægter kunne min mor nemlig godt bruge :-)
    Lene

    SvarSlet
  29. Nææææh, endnu en krea BX'er :D
    Jeg er med på et lod!

    SvarSlet
  30. Hvor er de smarte :)
    Deltager meget gerne :)
    KH Micha

    SvarSlet
  31. den er jeg helt med på, de kunne se fine ud på mit sybord:)

    SvarSlet
  32. Fantastisk ide!
    Dem vil jeg da super gerne vinde :O)
    Kh Lykke

    SvarSlet
  33. Hvor er de bare skønne.
    Jeg vil super gerne være med.Lægger billedet på min blog.

    KH
    Anna

    SvarSlet
  34. Hvor er de Smarte. Jeg håber jeg er heldig ellers må jeg selv igang.

    Mvh Mette

    SvarSlet
  35. Super smarte - jeg er da med !
    Smil fra Mia

    SvarSlet
  36. Jeg vil da rigtig gerne vinde dine flotte og smarte mønstervægte - det var første gang hos dig, at jeg så dem - og har også gemt dit DIY indlæg til når jeg fik tid til at lave dem selv :)

    SvarSlet
  37. Hvor er det dog en god idé, min søn ville blive lykkelig for en sansevægt -s- Jeg hopper med her :o)

    SvarSlet
  38. Hej!
    Jeg vil gerne være med!
    Det er en rigtig fin ide...

    SvarSlet
  39. Det har jeg da aldrig tænkt på - sikke en god ide.
    De kunne gøre meget gavn på mit sybord :o)

    Jeg er helt sikkert med og glæder mig til at følge med på din blog.

    SvarSlet
  40. Vil gerne være med.. Mads vil elske at kaste med dem og mon ikke lillebror også vil få glæde af dem :)

    SvarSlet
  41. Vad trevligt! Vill gärna vara med.

    SvarSlet
  42. Hvor er de skønne!!! Dem gad jeg godt vinde :D
    Vh. Line

    SvarSlet
  43. Eiii, hvor er de skønne. Jeg vil meget gerne deltage. Vh Dorte

    SvarSlet
  44. Altså hvis nu jeg vandt....så kunne jeg strege en ting fra krea-2-do-listen. Der har nemlig stået mønstervægte på den i laaaaaang tid.

    SvarSlet
  45. Der var jeg heldig: at jeg lige fandt din fine blog, så jeg kan være med i denne skønne giveaway :)

    SvarSlet
  46. Vil også gerne være med ;o)

    SvarSlet
  47. Orv hvor smart dem vil jeg rigtig gerne vinde :-)

    SvarSlet
  48. jeg vil også gerne være med i denne give away da de er noget så fine de vægte og hvor er det da et smart koncept...

    SvarSlet
  49. Jeg vil meget gerne være med, de er super flotte,
    hilsen Kirsten Gyldenløv
    gyldenloev@c.dk

    SvarSlet
  50. Hvor er de smarte og dem har jeg aldrig set før. Super god ide og lige hvad jeg mangler. Håber at jeg bliver den heldige- ellers må jeg jo igang selv.

    Kh Mette

    SvarSlet
  51. Ih dem vil jeg gerne vinde :)

    Jeg har lagt din giveaway ind på ~*~*~GiveAwaysDK~*~*~

    Måske du har lyst til at deltage i min giveaway?
    ~*~*~KLIK HER~*~*~

    SvarSlet
  52. Så dem først nu - så skønne! Jeg er gerne med!

    SvarSlet
  53. Uhh ja ;0) jeg kan lige nå at komme med i lodtrækningen;0)

    SvarSlet
  54. De er fine. Jeg er gerne med:-)

    SvarSlet
  55. Jeg er også med på denne lækre give-away :0)

    SvarSlet
  56. Uhh hvor er de fine, jeg er bestemt med på denne

    SvarSlet
  57. Det ville være fedt at vinde ;-)
    jeg er meeeeeeeeed :d

    kontakt mig her: http://proox.blogspot.com/

    SvarSlet
  58. jeg vil meget gerne deltage her - hvor er det smart

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...