30. juli 2011

Endnu en heldragt


Det er efterhånden et stykke tid siden at jeg købte det skønne
stjernejersey i Stof2000. Efterfølgende har jeg købt den orange rib
og i dag har jeg så endelig fået klippet og syet den planlagte heldragt.


Mønsteret er fra Ottobre, men hvor jeg har lavet halsen om
til amerikansk lukning i stedet for knapper.

Den er syet i str. 62, men virker lidt stor i forhold til
de andre heldragter jeg har syet.

Jeg har taget en masse billeder til en DIY - der både
indeholder vejledning til "snyde-ribroleau" og trykknap-isætning.

Selvom heldragter ikke kun er en drengeting,
så kommer mine heldragt-DIY i begyndelsen af Boys Month :-) 

9 kommentarer:

  1. Superlækker heldragt! Glæder mig til din DIY :-)

    SvarSlet
  2. Hvor er den super fin! Glæder mig til DIY'en, har nemlig ledt efter mønster og hjælp til heldragter!

    SvarSlet
  3. super flot! Du må gerne linke til min blog i din drengemåned :)

    SvarSlet
  4. Glæder mig til at se den DIYc:-)

    SvarSlet
  5. Hvor er den fin:-)
    Jeg glæder mig også til din DIY på "snyde-ribroleau", jeg har endnu ikke knækket koden til det!

    SvarSlet
  6. Hvor er den fin. Glæder mig til at følge din blog. Så forresten i din webbutik (galleri), nogle super fine smækbukser, er det nogle du stadig laver?

    SvarSlet
  7. Guuud, hvor er den altså bare lækker! Ham Lillebror er en heldig en ;-)
    Vil glæde mig til din DIY og til at se alle de andre fine sager i løbet af august!

    SvarSlet
  8. Tusind tak allesammen!

    Har siddet med alle DIY-billeder her til aften - py, det tager lang tid at lave så lang en DIY, men håber, at den kan bruges. Den kommer på bloggen om et par dage :-)

    SvarSlet
  9. Wow, hvor er den fin!
    Glæder mig til din DIY, det passer jo lige med, jeg skal i gang med at sy drengetøj ;)...

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...