3. juli 2011

En skøn søndag i Århus :-)


Som forventet - blev dette års blogtræf her i Århus utrolig hyggeligt og berigende i mange henseende!
Tusind tak til Louise og Cille for at have arrangeret det hele - og tak til Julia, fordi vi måtte låne Cupcakefabrikkens lokaler :-)

Se lige denne skønne Goodiebag vi alle fik - indeholdende:
  • Fin hæklet pung fra Sebra + magasin
  • BoligLiv og Børn &Fritid - blade
  • En rulle Rie Larsen papir + prikkede spillekort
  • 3 papirark fra Oline Art
  • Knapper, stof og silkebånd fra Stof2000
  • Cupcakekrymmel fra Cupcakefabrikken
  • Alt sammen i en Box de Lux-pose.
Og i min pose var desuden en lykkeseddel, der yderligere gav mig ekstra pose med disse skønne Rie Larsen ting:

Men selvom vi fik en masse fine ting og blev mødt af et dejligt kagebord - så er meningen med et blogtræf jo, at møde andre bloggere og hvor var det dejligt at møde jer alle - nye som kendte ansigter.

Der blev også byttet stof m.v. - og jeg kom hjem med disse:
Øverst - fint pudebetræk med fly og biler samt to mindre stykker, byttet med Julia. Nederst - orange elfanter byttet med Trine og de fire andre stykker med Line

Tusind tak for en dejlig dag allesammen :-)
Som Julia skriver, så håber jeg også, at Århus-blogtræf bliver en tilbagevendende begivenhed. 

5 kommentarer:

  1. Dét skal blive en tilbagevendende begivenhed...! Ellers kommer I bare hjem til mig :D hvilket I i øvrigt skal være velkomne til alligevel :)
    Kh Line

    SvarSlet
  2. Kære Christine

    Ja, tak for en super hyggelig dag. Lad os lige skrive sammen ang. kreadag - jeg skriver en mail en af dagene.

    KH
    Anna

    SvarSlet
  3. Jaaa - det var hyggeligt at få sat ansigt på (og ikke mindst; se din flotte babymave)... Tak for en super hyggelig dag!!

    SvarSlet
  4. Hvis du inviterer Line - så kommer jeg gerne og ellers er du selvfølgelig også velkommen her :-)

    - og ja, en kreadag vil være skønt Anna :-)

    Dejligt at møde jer alle tre - og alle jer andre "Århus-bloggere"

    SvarSlet
  5. Det var rigtig hyggelig at møde dig. Tak for en hyggelig dag

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...