25. juli 2011

Boys Month 2011 - om en uge!

Jeg glæder mig meget til årets Boys Month - og håber, at det bliver en lige så stor succes som sidste år (Se Boys Month 2010)

Skriv endelig til mig, hvis du har lyst til at bidrage med drengeting - det kan både være noget du har lavet for længe siden, men også gerne nogle ting du netop har lavet og måske særligt til Boys Month 2011 :-)

Jeg laver gerne en BM-præsentation af din "drengeblog" - læs mere her
I løbet af Boys Month vil jeg løbende lave BM-updates med drengeting, der bliver lavet i august - samt tema-indlæg, f.eks. med tæpper, bukser, bluser, tasker m.v.

Med en dreng på 3 år og lillebror i maven - har jeg en udpræget "drenge-kreablog". Dog kan jeg ikke tage æren af, at have opfundet Boys Month - det er nemlig de to amerikanske storbloggere Dana og Rae

De to har allerede afholdt Boys Month i år - Juni 2011

Rae har samlet alle indlæg fra årets Celebrate the Boy HER

Dana har samlet alle de skønne drengeting med en masse DIY m.v. HER

 - nederst på begge sider er alle drengetingene fra sidste år


Der er masser af inspiration at finde både hos Dana, Rae
og fra Boys Month 2010
- så det er bare med at komme i gang :-)


3 kommentarer:

  1. Har idag handlet stof til sengetøj - der bliver til de små drenge :-)

    SvarSlet
  2. Igen hvor jeg glæder mig til at se alle de skønne ting til drenge :-) Tak for at organisere det :-) Håber jeg kan bidrage med noget

    SvarSlet
  3. Skønt - jeg glæder mig til at se, hvad I får lavet :-)

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...