5. juli 2011

3 x str. 50 m. lynlås

Så er jeg blevet færdig med tre skønne heldragter mere med lynlås
Nu har jeg vist også syet nok i str. 50 :-)
Rigtig drenge-heldragt i lækkert bil-interlock
Reststof fra min drenge-GiveAway (BoysMonth 2010)

Økologisk jersey (Gaia&Ko) og tukis kontrast
Jersey-stoffet er ret tyndt og ikke så nemt at sy lynlås i ...

Også kunne der lige blive til en heldragt af dette bananstof (Lego)
Det er en lille stofrest jeg har købt i den lokale stofbiks og det
havde nogle hakker i - hvilket resulterede i, at jeg er kommet
til at vende stoffet på hovedet, fordi mønsteret kun
kunne lægge på én måde ...

4 kommentarer:

  1. Hvor er de bare skønne!! Jeg kan ikke finde ud af at sy i det der stof - har prøvet, og det blev miledst talt ikke særlig pænt. Måske jeg snart skal prøve igen - dine er i hvertfald bare fine!

    Kh. Mette

    SvarSlet
  2. Tusind tak Mette :-) Det kræver også en del knappenåle og præcise syninger at få lynlåsen til at sidde pænt - og ja, noget stof er vanskeligere end andre!

    SvarSlet
  3. Hvad er det for nogle lækre snitmønstre du bruger??

    SvarSlet
  4. Jeg bruger primært Ottobre-børnemønstre - ofte dog modificerede. Dette mønster er fra 3/2005.

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...