27. juni 2011

Så er jeg i gang med babytøjet

Ja - så er jeg i gang med at sy babytøj til lillebror
og hvor er det hyggeligt at sy bitte-småt tøj :-)

Da jeg regner med at så en lille bebs
så er jeg ved at sy tøj i str. 50 efter
nogle premature-mønstre, der bliver klippet i ét stykke.


Et drenge-babysæt i lækker stribet/rillet lyseblå velour
og fór af økologisk jersey (Gaia&Ko)


Og matchende sovedragt med lukkede hænder og fødder
til barnevognen

- og en stribet jerseyheldragt

Jeg har også syet en stak små velourbukser,
men har ikke lige fået taget billeder af dem
- så de kommer lige senere sammen med nogle
flere heldragter og bluser :-)

6 kommentarer:

  1. Nej, hvor er det sødt:) Det er bare noget helt specielt at sy til det lille barn man har i maven.

    SvarSlet
  2. Nej hvor er det bare noget sødt tøj du har fået syet!!

    SvarSlet
  3. Sikke en heldig baby! Det ser rigtig dejligt lækkert og blødt ud :)

    SvarSlet
  4. Tak skal I have :-) Jeg fik ikke syet babytøj til Magnus - så der skal virkelig syes til lillebror og det bliver nok til en del mere inden september :-)

    SvarSlet
  5. Der er ordentlig gang i produktionen hos dig...rart at have tøjet parat inden bebsen kommer...god sommerdag tildig!

    SvarSlet
  6. Tak Kirsten - ja, men der skal jo alligevel en del til at holde den lille varm og jeg ved jo ikke om lillebror bliver en savle/gylpebebs ...

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...