1. juni 2011

Så er det Brugt-til-Nyt Måned!

Så er det blevet d. 1. juni - og en hel måned venter med en masse spændende Brugt-til-Nyt-projekter!
Jeg glæder mig til at vise jer nogle af alle de mange ting jeg har lavet og ikke mindst til at se alle I andres projekter - blive inspireret og forhåbentlig inspirere andre til at lave nye skønne ting af aflagt og til tider kedeligt tøj :-)

Jeg har allerede fået mange henvendelser om tema-måneden - så der skal nok komme en del tema-updates i løbet af måneden med billeder og links til andre skønne bloggeres Brugt-til-Nyt projekter. Tak for jeres opbakning og indput :-)

Vil du gerne bidrage med et indlæg - så skriv en kommentar eller mail til mig med link til dit indlæg.

Jeg vil her i begyndelse af tema-måneden komme med en række indlæg med nogle idéer og fif til det at sy Brugt-til-Nyt - f.eks. om materialer, snitmønstre og en masse links til inspiration.

Håber I vil læse med - god fornøjelse :-)

4 kommentarer:

  1. Nøj hvor jeg glæder mig :)

    SvarSlet
  2. Hej Christine,
    Supergodt tema! Jeg har skrevet lidt om det på min blog i dag i forbindelse med at jeg har lavet en tunika om til et par drengeshorts http://gittesnoerklerier.blogspot.com/2011/06/nyt-liv-til-gamle-klder.html

    Kh Gitte

    SvarSlet
  3. Ej hvor jeg glæder mig til at følge den tema måned her. Det er så spændende at få inspiration til at pifte et outfit lidt op. Og jeg eeeeelsker bare genbrugs, så gode fif vil jeg bare suge til mig. Hehe :-)

    SvarSlet
  4. Skønt at I synes om temaet - og jeg kigger lige forbi din fine blog Gitte :-)

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...