3. juni 2011

Links til Brugt-til-Nyt

Mangler du lidt inspiration til Brugt-til-Nyt-ptojekter - så kommer der en masse skønne links her:

CutOut&Keep - søgning på "sewing, recycling", mange "How to"-billedvejledninger
Freeneedle - Clothes, Recycle, Refashion, Repurpose - og  Recycle
Refashion Co-op - Mange eksempler på redesign og genbrugsprojekter
Pinterest - Refashion-idéer og tutorials
Crafting a Green World - Genbrug af praktisk talt alt!
Generation-T - masser af t-shirt projekter

Blogs med mange fine tutorials og inspiration:
Made - Tutorials primært børnetøj (dog ikke alle genbrug)
Crafterhours - Refashion m. tutorials til flere

Og ja, der er mange flere og der kommer sikkert flere gode BtN-links senere :-)
Kender du nogle gode hjemmesider eller blogs med spændende BtN-projekter må du meget gerne skrive dem til mig :-)

Der vil i løbet af tema-måneden blive præsenteret
fine danske blogs med BtN-projekter.

2 kommentarer:

  1. Hej Christine. Rigtig fedt tema du kører :o) Jeg tænker lidt, at min egen blog www.genbrugblirguld.blogspot.com er relevant i forhold til temaet.

    Jeg har vejledninger til tasker, kurve og andre ting flettet af genbrugsmaterialer. Brevordnere lavet af kageæsker. Køer og elge lavet af papkasser og meget andet.

    Helene // www.genbrugblirguld.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Hej Christine.
    På min blog kan du se hvad jeg får ud af gammelt tøj og sengetøj.
    Lige nu syr jeg mest babytæpper til Rumænien og det skal helst ikke koste for meget. Så jeg genbruger hvad jeg kan.
    Hilsen Solveig.
    www.sforsol.blogspot.com

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...