11. juni 2011

Kjole i sidste øjeblik


Manden og jeg skal til bryllup i dag,
hvilket vi har vidst længe og jeg har derfor haft
både stof og kjolemønster liggende i flere måneder,
men fik den først klippet og syet i aftes ...

Det er Onion 2016-Empire kjolemønster
som jeg har modificeret temmelig meget
så der er plads til maven, men også gerne skulle
kunne bruges uden maven ;-)

Kjolen er syet i lækkert hørstof købt i Stof&Stil
og selvfølgelig tilføjet turkise detaljer.
Jeg regner med at skulle have
mine turkise bryllupssko på.

Beklager de slørede aftenbilleder af
den trætte og tykke syerske ...
Jeg har her til morgen syet en hurtig clutch-pung
i matchende stof og med turkis lynlås og fór.
Også er Frk-TURKIS vist klar til at tage til bryllup :-)

3 kommentarer:

  1. Wauw - hvor ser du godt ud ;o) Pas nu på du ikke overstråler bruden ;o) Rigtig fin kjole, og en smuk lille fin mave...

    SvarSlet
  2. Sikke en fin kjole, det hele passer jo super godt sammen.

    SvarSlet
  3. Mange tak :-) Trods tidspres - så er jeg godt tilfreds med kjolen.

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...