7. juni 2011

BTN: Kahkibukse-taske

Skøn stor weekendtaske - lavet af mandens kahkibukser
I stedet for at bruge toppen af bukserne
ville jeg hellere genbruge de store sidelommer.


Det blev nu et lidt omfattende projekt
da jeg selv har designet tasken ud fra buksemålene,
men aldrig har prøvet at sy en taske på denne måde
med todelt lynlåstop og firkantet påsyet bund.

Det krævede også en del justeringer i syprocessen
og det har skam drillet en del ...
Men resultatet er alligevel blevet ganske godt :-)


Lynlåsen er også genbrug fra en stor herretrøje
mens fóret dog er nyt stof.

Den har fået en god størrelse
og på det øverste billede er den blevet pakket med
Magnus´ og mit tøj til weekendtur.

8 kommentarer:

  1. Den er superfed. Godt gået !

    SvarSlet
  2. Enig. Superfed taske.. Flot lavet :o)

    SvarSlet
  3. Tak skal I have - jeg er også meget glad for tasken :-)

    SvarSlet
  4. Fed taske og godt genbrug!

    SvarSlet
  5. Super fed taske, fedt med genbrug! Hjælp mig lige lidt, hvad stå BTN for? Håber det var eller bliver en god weekend tur, med den nye taske :-) kh Anne

    SvarSlet
  6. Tak :-)

    BTN - er blot forkortelsen for Brugt-til-Nyt ;-)

    SvarSlet
  7. Tak for opklaringen, kan nu godt se dit tema for denne månede :-)

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...