29. juni 2011

BTN-DIY: Sidesømsbukser


"Sidesømsbukser" - er BtN-bukser, hvor buksernes sidesøm
er lig sidesømmen på f.eks. en skjorte, bluse/t-shirt
eller bukser.

Her er brugt en slipover/vest med striber i siden,
hvilket giver nogle flotte, bløde drengeshorts

 Hvis du bruger en skjorte el. bluse - så klip ærmerne af
Læg sidesømmene over hinanden - se højre billede


Klip bukserne så sidesømsmarkeringerne er lig
blusens sidesøm.

Tidligere vist - har jeg syet "sidesømsbukser"
af t-shirt

og af skjorte - hvilket især er fint,
hvis der er buer i skjortens nederkant

Det er en meget nem måde og hurtig måde at lave junior-bukser på
af forskelligt voksentøj :-)

3 kommentarer:

  1. Sikke du sprøjter fantastiske ting ud. De er så fede alle shortsene.
    Jeg får ikke rigtig lavet så meget. Vejret er for godt for tiden, så jeg har ikke rigtig nået at kaste mig ind i legen.

    SvarSlet
  2. Det var dog nemt.. Virkelig smart.. Det må jeg prøve :o)

    SvarSlet
  3. Tak Malene - og ja, kan godt forstå du hellere vil være ude. Jeg bliver imidlertid nøden til at "hvile" mig i løbet af dagen for at have energi til at lege med sønnen om eftermiddagen - og det er jo ikke helt skidt når det betyder tid ved sybordet :-)

    Helle: ja, det er nemt - prøv det :-)

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...