30. juni 2011

BTN: Afslutning

Så er det blevet den sidste dag i Brugt-til-Nyt-måneden - og jeg er personligt ganske tilfreds med alt det jeg har fået brugt af aflagt tøj til nye fine og brugbare ting. Jeg har endda syet mere end jeg har fået taget billede af og vist frem - men her er min liste over færdige Brugt-til-Nyt-projekter:

  • Herrecowboybukser > 3 tasker [BtN-DIY], pung og juniorknickers
  • Damecowboybukser > juniorbukser
  • Herrebukser > dame(vente-)bukser
  • Karhkibukser > stor weekendtasker
  • Cowboybukser > div. småprojekter - stofkurve, tasker, punge(intet indlæg)
  • Stor poloshirt > t-shirt og små shorts
  • Langærmet bluse > tanktop og babybukser
  • Slipover/vest > sidesømsshorts [BtN-DIY]
  • 5 t-shirts m. print > junior t-shirts
  • 2 t-shirts > 3 undertrøjer
  • Turkis langærmet bluse > undertrøje og babylegs(af ærmerne) (intet indlæg)
  • Lilla skjorte > kjole og ærmebukser
  • 2 kortærmede skjorter > 2 juniorskjorter
  • 2 skjorter m. lommer > knickers med baglommer
  • Skjorte u. lommer > sidesømsknickers
  • 12 boxeshorts > juniorboxeshorts
  • 2 t-shirts > 2 ventenederdele (intet indlæg)

Også har jeg lavet en masse forskellige stofklude m.v. af flonellagner, gylpeklude, håndklæder m.v. - det er blevet til så mange, at jeg laver en Stofklude-uge, men skal lige have taget billeder af dem allesammen!


Dog nåede jeg ikke:
- at sy nye skjortenederdele
- babyuldsæt af sweater (ikke just et sommerprojekt!)
- mere BtN-babytøj
- flere buksetasker
- div. ærmebukser (gemt til når sensommerbebs bliver større)
- mere pigetøj til niecen
 
 Se alle BTN-indlæg

2 kommentarer:

  1. Jeg synes det er imponerende hvor meget du har haft enegi til lave! Sønt at du har haft lyst til at lave dette tema, jeg har fulgt flittigt med.

    Kh Gitte

    SvarSlet
  2. Du har godt nok været flittig:-)
    Som helt ny drengemor glæder jeg mig til boys month i juli. Kan huske at jeg fulgt med sidste sommer, så er sikker på at jeg kan få en masse gode ideer i år:-)

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...