12. juni 2011

Boys Month 2011

Den første tema-måned her på bloggen var Boys Month Juli 2010. Det var en stor succes med over 20 bidragydere, som fremviste en masse skønne hjemmelavede ting til drengene.
Derfor skal der selvfølgelig også være en Boys Month i 2011, hvilket bliver afholdt i august.

Jeg håber, at der igen er mange, der gerne vil bidrage med ting, tøj, DIY og GiveAways - og glæder mig til at se alle de fine drengerelaterede indlæg.

Jeg vil selv bidrage med tøj og ting til det kommende børnehavebarn, samt babytøj og -sager til lillebror

I skal nok blive mindet om Boys Month 2011 igen i løbet af juli - men ville lige gøre opmærksom på det kommende tema allerede nu. Jeg ville egentlig have afholdt drengemåneden i juli ligesom sidste år, men har valgt at udskyde det til august pga. det nuværende Brugt-til-Nyt-tema her i juni.

6 kommentarer:

  1. Jeg er i hvert fald på ligesom sidste år ;-) Og har da også et par ting i tankerne til Give aways...

    K.H June

    SvarSlet
  2. Ooooh - det lyder spændende! Jeg har en veninde med en ordenlig bunke drenge i hjemmet - måske skulle jeg lige smide hende et link... det tror jeg sørme, jeg gør

    SvarSlet
  3. Skønt du er med igen June - og tak DaneMum, håber da din veninde vil kigge med :-)

    SvarSlet
  4. Det er da en god rigtig god idé - tjek min give away - der er noget drenget ; )

    SvarSlet
  5. Jeg er helt sikkert med :D
    Der bliver næsten kun lavet drengeting hos mig, og synes helt klart at både blogland og the real world mangler drengeting! Glæder mig til at se hvad der bliver kreeret i August rundt omkring.

    SvarSlet
  6. Jeg er også med incl. en lille give away...

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...