23. maj 2011

Vinder af konkurrencen

Hvor er det dejligt, at så mange har haft lyst til at gætte med. 12 gæt på pige og 14 gæt på dreng
Jeg har trukket en vinder: Anja - TILLYKKE!
Send mig en mail på turkis@live.dk med din adresse, så jeg kan sende bog+stofpose til dig :-)

Anja skrev:
Så dejligt at den lille har det godt!!
Jeg tror det bliver en dreng :)


Så ja, vi skal have en lillebror!

Det er skønt at Magnus´ tøj nu kan blive genbrugt - og jeg må sige, at det er dejligt fortroligt at skulle fortsætte som "drengemor" selvom lillebror sikkert nok skal give os en masse og måske andre udfordringer end med Magnus.

Så det vil stadig være begrænset med pigetøj her på bloggen - tilgengæld glæder jeg mig allerede til den kommende Boys Month Juli 2011, hvor jeg i år vil komme til at bidrage med drenge-babytøj :-)

Anja har selv en lille dreng i maven så der kommer nok også nogle bidrag med drenge-baby-ting fra hende :-)

8 kommentarer:

  1. Tillykke Christine! Hvor er det bare skønt for jer!
    Glæder mig til at se alt det fine babytøj i juli :)
    Kh Lis

    SvarSlet
  2. Så gættede jeg forkert... Stort tillykke med endnu en dreng, jeg glæder mig til at se alle de fine ting du laver til ham.
    Kh Gitte

    SvarSlet
  3. Jamen hvor heldig kan man være :D Jeg glæder mig meget til at modtage de fine præmier..

    SvarSlet
  4. Hvor er det spændende med en lille ny prins:) Tillykke med det.

    SvarSlet
  5. Tillykke med den kommende lillebror.. Sikke mange der venter sig en dreng her i blogverden ;)

    SvarSlet
  6. Tak skal I have allesammen :-)

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...