25. maj 2011

Tøj til Brugt-til-Nyt

Der er en uge til Brugt-til-Nyt-måneden
Jeg har i dag fundet alt det tøj frem
som jeg har liggende beregnet til Brugt-til-Nyt-projekter
og ja, der er da en del at ta´ af ...
De to store poser er tøj jeg har fået foræret til at sy om
og de tre bunker er bukser - t-shirts og skjorter.
Noget af tøjet har ligget længe og ventet på
at jeg skulle finde på noget og sy af det
og NU skal jeg i gang!
Jeg tvivler dog på, at jeg får syet noget af det hele
men så må resten komme til Genbrugen

Har du noget aflagt tøj liggende,
der skal bruges til et kommende
Brugt-til-Nyt-projekt? :-)

1 kommentar:

  1. Hej Christine.
    Jeg har lige lagt shorts ind på min blog der er syet om at andre bukser, så jeg genbruger også alt hvad der kan bruges. Har også syet en del bluser som også ligger på min blog for et stykke tid siden og har stadig lidt liggende som skal igennem maskinen før der er nye bluser.
    Så venter spændt på hvad du får lavet
    Hilsen Lene

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...