31. maj 2011

Ingen kommentar ...

Æv, jeg kan stadig ikke skrive kommentarer - hverken på min egen eller andres blogs. Det er næsten en uge nu, hvor det ikke har virket - men det lader jo til, at andre godt kan skrive kommentarer, hmm ... Jeg kan sagtens logge på bloggen og skrive indlæg som jeg plejer - men ingen kommentarer fra mig ...

Mon der er noget man selv kan gøre for at få det til at virke igen?

Det er ret irriterende - og i morgen begynder Brugt-til-Nyt-måneden, hvor jeg jo gerne vil kunne kommentere og skrive til andre bloggere. Synes godt nok, at der har været problemer længe med blogger, men de plejer at blive løst relativt hurtigt - så forhåbentlig bliver kommentar-problemet også snart løst ...

7 kommentarer:

  1. ØV at det ikke virker. Håber snart for dig at det løser sig. Jeg bruger ikke selv slogger, men der er måske en anden bruger derinde der ved, hvad der skal til for at det fungerer igen. Held og lykke med det.
    Smut endelig forbi min blog og deltag i min give away - hvis du heller ikke der kan skrive en kommentar, så send mig bare en mail, så tilføjer jeg dig i kommentarfeltet. Jeg sidder lige nu og overvejer, hvad jeg kan bidrage med i brugt-til-nyt.. synes det er den fedeste idé!! :)

    SvarSlet
  2. Jeg har også haft problemet. Det varede 3-4 dage, så virkede det igen. Det er bare så træls at blogger giver så mange problemer for tiden. Håber snart det kommer til at virke for dig!
    Kh Lis

    SvarSlet
  3. Hej Christine. Har du prøvet at fjerne det lille flueben fra "forbliv logget på" ? Det virkede for mig og for en masse andre bloggere der havde samme problem.

    SvarSlet
  4. Nu du bliver snydt for at kunne kommentere, så vil jeg berige dig med en kommentar :-) hehe.

    Hvor er det bare surt at der er så mange problemer med blogger, og selvom det 'bare' er en blog, mangler man bare et eller andet når det ikke virker.

    Jeg synes din blog er rigtig spændende, og kreativ, så den glæder jeg mig meget til at følge som fast læser.
    Du må gerne kigge forbi min også, hvis du vil :-)

    hugs.
    http://henriettecollett.blogspot.com/

    SvarSlet
  5. Hej Christine :)
    Jeg havde også problemer med at kommenter på min egen og andres blogge, indtil jeg læste i et indlæg på en anden blog, at det hjælper hvis ikke man sætte flueben i feltet "forbliv logget ind". Det hjalp, så prøv det!! :)
    Kh Tina

    SvarSlet
  6. Jeg har også haft problemer med at logge ind og det har heller ikke været muligt at udgive indlæg og kommentere...så det har da været lidt træls for at sige det mildt...Da jeg fjernede fluebenet i forbliv logget ind hjalp det dog!

    SvarSlet
  7. Tusind tak for jeres kommentarer og råd - håber at det virker nu :-)

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...