11. maj 2011

"Hurtige shorts" ...

Jeg ville lige hurtigt sy nogle shorts/knickers til sønnen
bare sådan nogle simple nogle uden detaljer ...
meen det endte med dem her, som har taget
det meste af formiddagen at sy!
Store lynlåslommer - ligesom hans grønne shorts
og masser af manuelle dobbeltstikninger.
Jeg er ikke særlig vild med stoffet,
men både manden og drengen synes,
at det er sejt ...
Hvis jeg kan finde tid til det - så vil jeg gerne
lave en billedvejledning til lynlåslommer
evt. til Boys Month 2011 :-)

4 kommentarer:

  1. Hej Christine.
    Ja vi er så nogen der tager den nemme løsning og bestiller tøj på nettet og istedet blogger rundt for at beundre hvad andre mødre kan. Jeg er heller ikke helt vild med army look og egentlig heller ikke dødninge hoveder på børnetøj. Måske er jeg gammeldags?
    Kan du fortælle mig hvordan du får "you might also like..." billederne frem. Jeg har søgt og søgt. På forhånd tak hvis du gider.
    Solveig (Ret ny blogger)

    SvarSlet
  2. Hej Solveig - tak for din kommentar :-)

    Du skal bare trykke på linket "LinkWithin", som står med lysegråt under billederne - så kommer du hen til siden, hvor du laver dit eget "LinkWithin"-gadget

    SvarSlet
  3. Tadaa! Tak for hjælp. Jeg googlede dog link within og fandt ud af at jeg først skulle installere det.

    SvarSlet
  4. De er super flotte. Respekt! til alle de detaljer.
    Glæder mig til billedvejledningen !

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...