17. maj 2011

Gæt kønnet og vind :-)

Som I kunne læse igår - så har jeg været til MS-scanning i dag for at se om baby har det godt og alt er som det skal være. Et styk livlig bebs på 16.5cm :-)

Også var det jo så meningen, at jeg i dag skulle fortælle jer om der fremover vil komme pigetøj her på bloggen eller jeg for alvor udelukkende definerer mig som drengemor ... Meeen så var det, at jeg tænkte, at vi kunne få lidt sjov ud af det og lave en gæt-og-vind-konkurrence :-)

Det bliver en hurtig og simpel konkurrence - da jeg egentlig har lidt svært ved, at skulle vente med at afsløre kønnet! Sidste frist for deltagelse er søndag d. 22. maj - og der er jo kun to svarmuligheder ;-) ( NB: venner og familie kan IKKE deltage :-P )

Du deltager blot ved at skrive en kommentar, hvor du skriver dit gæt - også trækker jeg lod blandt alle, der har gættet rigtigt. Vinderen og kønnet offentliggøres på mandag!

Og hvad kan du så vinde?
Ja, det er jo en baby-konkurrence - så du kan vinde bogen " 9 måneder før - 9 måneder efter" af Lotte Arndal:
Og en "alt-mulig-stofpose" (den længst til højre)
- som jo også kan bruges til andet end babyting ;-)

Kom med jeres gæt - og nej, I får ingen hints ;-)


NB: har du ikke en blog så husk at skrive din e-mailadresse

25 kommentarer:

  1. Det bliver da en lille pige så du kan sy turkis kjoler til en prinsesse :-)

    SvarSlet
  2. Jeg tror at du skal have en dreng igen :) Selvom kønnet ikke er vigtig men det bedste og vigtigste er at baby er sund og rask.

    SvarSlet
  3. Jeg gætter på endnu en dreng :-)

    SvarSlet
  4. Jeg gætter på en dreng :o)

    SvarSlet
  5. Helt klart en dreng :)
    KH Micha

    SvarSlet
  6. jeg gætter på en lille prinsesse:)

    SvarSlet
  7. Jeg gætter på en lille pige :)
    Knus Lis

    SvarSlet
  8. Jeg plejer aldrig at være forkert i disse sager - og du skal helt sikkert have en lille dreng til ;0)

    (jeg behøver ikke vinde giveaway'en, det er bare sjovt at gætte med)

    SvarSlet
  9. Hm, jeg tror det bliver en pige denne gang:)

    SvarSlet
  10. ih det er så skønt når man ser den lille for første gang <3 en dreng tror jeg det blir :)

    SvarSlet
  11. Jeg tror du venter en pige... Rigtig fin præmie, bogen vil være perfekt til min efterfødselskrop:)

    SvarSlet
  12. Åhh hvor stort, og tillykke.

    Det er da en lille dreng der putter sig der inde :)

    SvarSlet
  13. Så dejligt at den lille har det godt!!
    Jeg tror det bliver en dreng :)

    SvarSlet
  14. Skønt billede :)
    Jeg gætter på en dreng..

    SvarSlet
  15. Jeg gætter på en dreng! Dejligt den lille har det godt

    SvarSlet
  16. uhh spændende.. jeg tror det bliver en lille pige. men lige meget hvad, så stort TILLYKKE

    SvarSlet
  17. Jeg gætter på en lillesøster:-)

    SvarSlet
  18. Jeg gætter på en dreng ;O)

    SvarSlet
  19. Jeg gætter på en dreng.. Spændende :)

    SvarSlet
  20. Jeg gætter på at I skal ha' en lille pige :)

    SvarSlet
  21. Hmm... En lillesøster! :)

    - Sara

    PS. Jeg har også gang i en give away, så kig endelig forbi..

    SvarSlet
  22. Morsom konkurranse! Jeg tipper det blir en jente! :-)

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...