31. maj 2011

Gaver fra en sød Fe :-)

Jeg er aktiv bruger af forummet Slyngebarn,
hvor der netop bliver afholdt en skøn gaveleg.
Jeg kan ikke afsløre, hvad jeg har sendt til hende jeg er fe for,
men I dag modtog jeg disse skønne guldpakker.

Der var en masse skønne ting til både mor
og lidt til storebror, lillebror og til far

Jeg har fået et fantastisk gravid-støttebælte til bækkenet
(ja, kan ikke lige huske, hvad det hedder ...)
Det er bare så rart at have på og vil forhåbentlig
både reducere bækkensmerterne og forhindre at de bliver værre

Så har jeg fået lækre bambus ammeindlæg
En Heveasut til sensommerbebsen
Tre skønne armbånd og to sæt øreringe
Tre stykker stof
Syv underbukser til Magnus
og sæbebobler til storebror
Og India Spice Chai-te og to skønne chokolader
til mor og far.

Tusind tak til min dejlige Fe :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...