11. maj 2011

Et godt mobilnr. ...

Jeg skal skifte mobilselskab her til juni og vil i den forbindelse have et nyt mobilnummer. Det jeg har nu, har jeg ellers haft i over 10 år og er et rigtig godt og nemt nummer - men det kan nu være rart nok, at få et nyt nummer ... men, hvad er et godt mobilnr. - det er svært at vælge et nyt ...
Men pyt - de fleste kan alligevel ikke huske mobilnr. mere, for når først det er kodet ind, så taster man jo ikke tallene mere. Jeg var ellers god til at huske telefonnr. førhen, men når jeg aldrig taster numrene mere og heller ikke ser numrene, bare navnet på vedkommende man skal ringe til, så er det ikke til at huske numrene ... Men derfor er det jo stadig rart at have et godt nummer ;-)

2 kommentarer:

  1. Jeg har f.eks. et der er et palindrom, dvs. ens forfra og bagfra. Men ellers må et godt nr på telmore som du kigger på være dem de kalder guldnumre.
    Jeg er også selv godt til at huske telefonnumre og tal generelt, men som du siger glemmer man når man bare bruger navn til at ringe op med

    SvarSlet
  2. Guldnumrene koster så 1000,-!!!! Så jeg kan nøjes med "sølv" i denne omgang ;-)

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...