15. april 2011

Stilhed og travlhed

Ja, der er ikke sket meget på bloggen her i april - og først efter at jeg havde lavet mit sidste indlæg kom jeg i tanke om datoen og at nogle måske kunne foranledes til at tro, at det er en aprilsnar ;-)Men nej - maven vokser stødt og kvalmen er heldigvis aftaget lidt. Tilgengæld er jeg desværre begyndt at have ondt i bækken-området, især hofter og i lænden, hvilket desværre kun er blevet værre den sidste måneds tid. Jeg skal til jordmoder og fysioterapeut på mandag - så må vi se, hvad de siger til det. Jeg synes selv, at det er bekymrende og irriterende allerede at have så ondt og faktisk være hæmmet af sin graviditet så tidligt i forløbet ...

Nå, men nok ynk - jeg har rent faktisk været temmelig kreativt anlagt de sidste ugers tid, hvis jeg selv skal sige det :-) Der har nemlig været i lang periode, hvor jeg næsten intet har syet eller kreeret - men nu er jeg atter fuld af idéer og har kastet mig ud i helt nye former for krea-projekter, der involverer en masse farver!

Og nu har jeg endelig fået taget billeder af nogle af tingene - så de skal nok snarest blive fremvist :-)

2 kommentarer:

  1. Stort tillykke med graviditet:-) Havde ikke set dit indlæg fra 1 april.

    SvarSlet
  2. Tak - det bliver jo nok heller ikke sidste indlæg om min nuværende graviditet :-)

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...