29. april 2011

Patchworktæpper

Som lovet kommer der billeder af mine minipatchwork-tæpper - eller i hvert fald ét af dem
Dette billede er dog lidt sløret - men tæppet er allerede solgt :-) Der er to andre tæpper til salg på minLaban-shoppen og skal også lige have taget billede af mit eget tæppe i turkise og brune farver som jeg jo selv synes er ret fantastisk ;-)

Jeg er også ved at lave et "regnbue-tæppe" inspireret af Julias skønne tæppe - men med farveskift ved hver 3. række og mine tæpper er mindre (synes nu stadig at 96 firkanter er mange!) 

2 kommentarer:

  1. Sikke fine tæpper, du laver.
    Hvor store er firkanterne, før du syr dem sammen? Det ser rigtig godt ud med de små firkanter, men det er selvfølgelig også et større arbejde.

    SvarSlet
  2. Tak Eva :-)
    De er 7,5cm - halvdelen af 15cm, hvilket gør dem nemme at skære ud med min linial, der er 15cm bred ;-)

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...