27. april 2011

Patchworkpunge

Her får I så billederne af nogle af de mange små punge jeg har lavet og det er egentlig pga. dem, at jeg gik i gang med de mange små firkanter


Der er 6 små firkanter i hver og de har været rigtig hyggelige at lave. Jeg har været heldig at finde en masse fine metallynlåse, der passer perfekt til disse små punge, som kan rumme både mønter og div. kort.
Er der brug for lidt mere plads - så har jeg også lavet disse "clutch-punge" á 12 firkanter. De har to lommer indvendig til kort m.v. Da jeg ikke selv bruger den størrelse punge ved jeg ikke helt, hvor brugbare de er, men nu er der foreløbig lavet disse fire :-)

2 kommentarer:

  1. Jeg synes de er fede de små punge...jeg bruger selv små punge til alt muligt...De lidt større tror jeg også er ret anvendelige...feks til en telefon og et lille hækletøj :-)

    SvarSlet
  2. Hm, ja det var da en god idé - at bruge de større til lidt hæklerier på turen :-)

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...