26. april 2011

Mini firkanter :-)

Og det er vist også på tide, at jeg viser lidt frem af det jeg har lavet på det sidste - nemlig en masse små firkanter i helt uvante, for mit vedkommende, mange forskellige farver og brug af retrostoffer

Det er blevet til en masse små patchworkpunge til julemarkedet (ja, jeg er liidt på forkant - da jeg ikke ved, hvor meget jeg får lov at sy efter lillebrøsters ankomst i efteråret ...) og indtil videre 4 skønne babytæpper, der snart kommer på shoppen - når jeg har besluttet, hvad de skal koste ... Der er 96 små firkanter i hvert tæppe og en lækker blød velour bagside.

Ja, det er lidt snyd med billedet - men bedre billeder skal nok snart komme :-) Som det nok ses, har jeg blandet nye - og vintagestoffer. Der er allerede skåret en masse flere firkanter, men ved ikke hvor mange flere tæpper jeg skal lave - men hvor er det hyggeligt at sammensætte de forskellige farver og mønstre :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...