28. april 2011

I ro og mag ...

Der har været lidt ynk fra undertegnede i den sidste tid og det med rette - for i går blev jeg sygemeldt pga. tiltagende bækkensmerter. Under omstændighederne er jeg lettet over at være sygemeldt for nu kan jeg endelig få ro til at tage tingene i dét tempo kroppen giver mig lov til og hvile når der er behov for det.

Forhåbentlig vil det betyde, at smerterne aftager og jeg kan begynde at nyde at være gravid :-)
Sygemeldningen skulle i hvert fald gerne virke præventivt så jeg ikke risikerer at få det værre og jeg håber, at jeg ind i mellem vil have energi til og mulighed for at få syet lidt de næste måneder. Ellers har jeg jo mit Oldemor-tæppe-projekt, hvis jeg må ty til sofaen eller sengen.

Der er stadig længe til lillebrøsters ankomst, så der kan nå at ske meget inden - men jeg håber på en dejlig sommer med en stor rund mave :-)

2 kommentarer:

  1. Øv, hvor træls, men godt ikke at tage nogen chancer...

    SvarSlet
  2. Ja, det skulle helst ikke blive værre! Jeg synes heldigvis, at smerterne har aftage lidt, men der skal ikke så meget til at det bliver værre igen.

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...