29. marts 2011

Sikke tiden går ...

Der har godt nok været stille her på bloggen, men der har heller ikke været så meget nyt at berette - for jeg har desværre stadig meget kvalme og får ikke lavet særlig meget, hverken af det ene eller andet ... Jeg nåede derfor heller ikke at få det bedre inden eller til kunsthåndværkermarkedet, hvor jeg desværre næsten ikke solgte noget.

Efter nogle uger med jerntilskud er jeg dog så småt begyndt at få lidt mere energi og her i weekenden har den stået på effektiv krea-hygge med min "Sverige-veninde", hvor vi traditionen tro - skal have nået en masse forskellige projekter inden hun tager øst på igen.
Udover en masse lækkert tøj til henholdsvis hendes og min dreng - blev det også til turkis "vente-undertøj" til undertegnede. På billedet mangler et par turkise hipstere og en blå bluse med McQueen - som begge hurtigt kom i brug. Det stribede sæt i øverste højre hjørne er bluse + leggins-sovetøj til Magnus.

De søde ugler er fra et voksensengetøj, hvor det også blev til en babydyne+pudebetræk, samt 6 uglestofdukker til barnevognskæder.

Derudover syede vi tre par bukser ind, da min veninde har tabt sig meget. Også fik vi repereret en masse tøj med småhuller og syninger, der var gået op.

OG - jeg har lært at lave oldemorsfirkanter!

Så jeg synes, at vi har været yderst effektive - og det på trods af, at jeg havde kvalme og gik tidligt i seng - og vi kun havde fra fredag aften til søndag middag :-)

2 kommentarer:

  1. Godt at lidt fra dig...fedt du har lært at hækle firkanter! Det vil du aldrig fortryde at du fik lært! Hav en god dag!

    SvarSlet
  2. Tak Kirsten - og ja, jeg er allerede vild med at hækle firkanterne! Det er så hyggeligt og vanedannede :-)

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...